Avon ja ihottuma

  • Viestiketjun aloittaja aVoN
  • Ensimmäinen viesti
aVoN
Onko muut kärsineet Avonin tuotteista?

Itse käytin joskus Anew kohottavaa silmänympärysvoidetta ja sain luomiinin kauhea ihottuman.

Nyt kokeilin planet span mutanaamiota ja ette usko minkä näköinen naamani on. ihan tuli punainen, iho lähtee irti ihan kuin palanut iho, kutittaa ja polttelee ja kiristää. Kerran kokeilin ja tulos tämä.

Minä olen varmaan ymmärtänyt väärin, luulin että kauneuden takia näitä käytetään vaan taisi ollakin toisin päin?
 
herkkäihoinen
Jos on herkkä iho niin noin voi käydä mistä tuotteesta tahansa. Mä oon kans herkkäihoinen, Avonin tuotteita oon käyttänyt jonkin verran mutta niistä ei oo tullu minkäänlaista reaktiota. Erisanin (jonka pitäs olla sopiva tosi herkälle iholle) puhdistusvoiteella olen kyllä kasvoni polttanut. Voihan se olla myös että olet allerginen jollekin ainesosalle jota kosmetiikassa käytetään.
 
Mulla ei oo tähän mennessä tullut Avonin tuotteista mitään oireita, oon ollut tosi tyytyväinen niihin. Nyt on just uus purkki jotain Planet Span naamiota tuolla kaapissa, mutta en oo ehtinyt vielä kokeilemaan sitä.
 
ap
Minäkin testaillut monia tuotteita ja muista ei ole ainakaan vielä oireita tullut.
Ja ihon kanssa ei ole ennen ollut mitään ongelmia, allerginen en ole ollut millekkään?
 
mä sain niiden hoitavasta huulirasvasta huuleni kuoriutumaan, eli kuivas ja kirveli, mutta muuten ei ole tullut mitään, kerran ollut kutsuilla ja sieltä tilannut, muutoin käytän muita merkkejä.. mutta jos joku kutsut pitää menen varmasti uudelleen.
 
Miisu
Ei ole kyllä avonin tuotteista tullut. Päin vastoin. Olen nyt käyttänyt sitä uutta seerumia ja en enää tartte edes päivävoidetta. Iho on tullut niin hyvään kuntoon.
Luonnonkosmetiikasta mulle tulee kamala kuumotus ihoon! Ja menee ihan punaseks
 
mie
Naturalsin kasvovoiteet ei sovi, tulee naamaan ihme näppyjä ja punotusta, mutta muihin tuotteisiin oon ollu tosi tyytyväinen.
Avonin shampoot ei sovi, päänahka ei tykkää yhtään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Naturalsin kasvovoiteet ei sovi, tulee naamaan ihme näppyjä ja punotusta, mutta muihin tuotteisiin oon ollu tosi tyytyväinen.
Avonin shampoot ei sovi, päänahka ei tykkää yhtään.
Ootko kokeillut Naturals shampoita ne on miedompia kuin AT-sarjan shampoot?
 
"vesimeloni"
Oon käyttänyt paljonkin avonin tuotteita. Aika monista suihkusaippuoista on tullut kovaa kutinaa ja ihon kuivumista, varsinkin jalkoihin. En olekaan enää niitä ostanut, ovat niin kovin hajustettuja ja värjättyjä suurin osa. Mutta joitakin avonin tuotteita käytän edelleen, enkä toisiin vaihtaisi. :)
 
Avonin tuotteilla on 3kk tyytyväisyystakuu,
jota on noudatettu jo 125 vuotta.

Ikävää, jos jokin aineosa ei sovi ja allergisoi.

Itse olen 5-vuoden aikana löytänyt itselleni sopivia tuotteita "liiankin" paljon.
Valinnan varaa on.
Se joka sopii toiselle ei välttämättä sovi minulle.

Liputan 100% Avonin tuotteiden puolesta :flower:
 

Yhteistyössä