Avoin ruikutus- ja valitusketju kaikille!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ruik ruik
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mua väsyttää ku menin seiskaks töihin ja oon erittäin aamu-unista sorttia, ja sama taas huomenna edessä, kun toimistolla ei voi oleilla iltapäivällä enää kun ei oo ilmastointia ja lämpötila +30!

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Uskaltaakohan tässä valittaa, vai tuleekohan joku kohta sanamaan että helteistä on ihan pakko nauttia, kun suomen kesä on niin lyhyt. :saint: No ok, helteet on hanurista.

Jos tulee niin ajan ne pois, koska tää on mun ruikutusketjuni, enkä suvaitse täällä sellaisia mielipiteitä!

-Ärsyttää nää helteet, sais tulla jo sade/viileempi ilma!
-Ärsyttää kun ei oo rahaa.. Haluis shoppaa! :D
-Ärsyttää kun ei pääse vielä muuttamaan tästä kuumasta kämpästä pois!!
-Ärsyttää noi kissat
-Ärsyttää kun sovitut asiat ei pidä :(

Mua vituttaa tää kuumuus. Sisällä 40, ulkona 32. Mä vihaan tätä kesää.
sit mua vituttaa ihmiset jotka sanoo älä valita. Kesä on lyhyt. :( mul on kuuma kuuma kuuma kuuma kuuma. Sulan sulan sulan sulan sulan....

Mua ottaa kans päähän tää kuumuus. :kieh: Sais ainakin yöt olla viileimpiä. Sit toi ukon ketale,joka työskentelee yövuoros ja nukkuu aina iltapäivät. Ja herää vasta kuuden-seiskan aikaa kun taaperomme menee nukkumaan. AAAAARRRGGGHHH!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Webinfo.fi:
sit mua vituttaa ihmiset jotka sanoo älä valita. Kesä on lyhyt. :( mul on kuuma kuuma kuuma kuuma kuuma. Sulan sulan sulan sulan sulan....

Voisit opetella nauttimaan helteistä =)

Mua ärsyttää kurkkukipu ja päänsärky ja se, että valun hikeä joka puolelle ja toi poika joka roikkuu koko ajan mun perässä ja kitisee ja se, että mies tulee vasta perjantaina kotiin ja noi meidän lattiatkin on rumat B)

Alkuperäinen kirjoittaja !:
Mua ärsyttää kurkkukipu ja päänsärky ja se, että valun hikeä joka puolelle ja toi poika joka roikkuu koko ajan mun perässä ja kitisee ja se, että mies tulee vasta perjantaina kotiin ja noi meidän lattiatkin on rumat B)

Vedin kyllä pohjat (tai Huiput) mä voisin hyvin kuvitella että noi kaikki ärsyis mua, mut kaks vikaa ei (tällä hetkellä) päde...

Alkuperäinen kirjoittaja Kesämies:

Sul on vissiin kotona ja autossa ilmastointi... :)

Tässä ketjussa saa ruikuttaa asioista mistä ei itse tykkää, mutta ei kehoittaa, eikä vaatia muita tykkäämään asioista joista itse pitää.
*Varoitus! -kriik-kriik-kriik!!!*

Majuri vaihtoi nikkiä.

:xmas:

Yhteistyössä