Aviossa/häät mielessä? kauanko olitte tunteneet...?

Oltiin seurusteltu vuoden verran. Eli kiireisiä juu.

Oltiinhan me suvun ja kaveripiirin silmissä aika radikaaleja. Eli kauhistelua kuultiin jonkun verran, ja nyt jo muutaman avioliittovuoden jälkeen moni on tullut sanomaan, että onneks olkoon, toimihan se sittenkin. Ovat olleet ihan varmoja, että me erotaan heti kättelyssä. Varmaan on asiasta vetoakin lyöty, ainakin kaikenlaisia ilkeyksiä on puhuttu. Mutta miksi niistä mieltään pahottamaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaalikääryle:
Oltiin seurusteltu vuoden verran. Eli kiireisiä juu.

Oltiinhan me suvun ja kaveripiirin silmissä aika radikaaleja. Eli kauhistelua kuultiin jonkun verran, ja nyt jo muutaman avioliittovuoden jälkeen moni on tullut sanomaan, että onneks olkoon, toimihan se sittenkin. Ovat olleet ihan varmoja, että me erotaan heti kättelyssä. Varmaan on asiasta vetoakin lyöty, ainakin kaikenlaisia ilkeyksiä on puhuttu. Mutta miksi niistä mieltään pahottamaan?

lähinnä mietiskelinkin tuota suvun kantaa, vaikka mitä se niille kuuluu.. :) mutta kun itsellä kaksi epäonnistunutta vakavempaa suhdetta takana niin kai tuo äitikin vaan haluaa olla suojeleva tai jotain etten taas satuttaisi itseäni, mutta jos se tulee sattumaan niin sitten se tulee sattumaan, ennemmin tai myöhemmin :) mielummin mä olen onnellinen niin kauan kuin mahdollista enkä jää märehtimään ja jossittelemaan :) toivottavasti tämä suhde tuo onnea koko loppuelämäkseni :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja young mom:
lähinnä mietiskelinkin tuota suvun kantaa, vaikka mitä se niille kuuluu.. :) mutta kun itsellä kaksi epäonnistunutta vakavempaa suhdetta takana niin kai tuo äitikin vaan haluaa olla suojeleva tai jotain etten taas satuttaisi itseäni, mutta jos se tulee sattumaan niin sitten se tulee sattumaan, ennemmin tai myöhemmin :) mielummin mä olen onnellinen niin kauan kuin mahdollista enkä jää märehtimään ja jossittelemaan :) toivottavasti tämä suhde tuo onnea koko loppuelämäkseni :D
Ite en henkilökohtaisesti ole ikinä uskonut loputtomaan jahkailemiseen, teen yleensä omaa elämääni koskevat ratkaisut aika nopeasti sen mukaan, mikä tuntuu oikealta. Jos rupean pohdiskelemaan kaikkea, mitä voisi tapahtua, en pystyisi tekemään päätöksiä ollenkaan... Olen nyttemmin huomannut sen parissa asiassa, joiden suhteen olen jahkaillut ja jahkailen edelleen. =) Joillekin taas sopii paremmin se, että harkitaan pitkään.

(muoks) Lisään vaan vielä, että kyllä sukulaiset tilanteen hyväksyvät, jos teistä välittävät. Alkuun pitää vaan osata sulkea korvansa ikäviltä puheilta ja epäilyiltä, ettei suotta pahoita mieltään. Yhtä laillahan sitä voisi sanoa kenen tahansa avioliittoon aikovien kohdalla, että noinkohan te mitään loppuelämäänne yhdessä vietätte, kun niin ja niin suuri osa eroaa.
 
ellukka1
oltiin tunnettu: n.5vuotta
kihloihin menimme 6kk seurustelun jälkeen
yhteen muutettiin: 8kk yhdessä olon jälkeen
naimisiin menimme n. 3vuotta yhdessä olon jälkeen

pienessä ajassa tapahtuu niin paljon :)
 
Heti tavattuamme alettiin seurustella, eikä öitäkään oltu erossa... ;)

Puolen vuoden seurustelun jälkeen kihlauduttiin... :heart:

Vajaa kaksi vuotta oli oltu yhdessä kun ensimmäinen lapsemme syntyi ja meillä oli sitten yhteinen kotikin! :heart: :heart:

Syntyi vielä kaksi lasta lisää... :heart: :heart:

Ja oltuamme yhdessä 8½vuotta menimme me naimisiin... :heart:


Kyllähän se MUISTA tuntui hurjan nopealta mitä tehtiin, mutta ei se meistä itsestä nopealta tuntunut (paitsi tuo naimisiin meno oli muiden mielestä hitaasti tapahtuva) ... ;)
 
Embo
Me olimme seurustelleet 2-vuotta ennen kuin kihloihin menimme ja 4-vuotta yhdessä ennen kuin naimisiin menimme.Toinen lapsista syntyi avoliitossa ja toinen sitten avioliitossa.Sydän löysi sydämen...Nyt häistä reilu vuosi ja hyvin onnellisia olemme.
 
Noin 9 kk tutustumisesta mentiin kihloihin ja naimisiin vasta reilu 11 vuoden yhdessäolon jälkeen- ja silloinkin "vaan" sen takia, että saimme yhteisen lapsen ja halusimme kaikki saman sukunimen. Ilman lasta emme olisi varmaan naimisissa vieläkään! Meidät vihittiin pienimuotoisesti lapsen ristiäisissä!
 

Yhteistyössä