Aviomiehet jotka viikot poissa ja viikonloput kotona???Mielipiteet naiset ja miehet!!

Minua kiinostaa kun miehet tulee viikonlopuksi kotiin, niin ovatko vain ktosalla tai juoksevatko kavereiten luona?? Osallistuvatko miehet lainkaan kotitöihin tai lasten hoitoon?? Millaset on teen miehet joka on viikonloput kotosalla?
 
meillä mies osallistuu siinä missä minäkin. harvemmin menee minnekään kavereiden kanssa. Meille viikonloput ovat ns. laatuaikaa jolloin voi hoitaa esimerkiksi halutut retket esimerkiksi piknikit, puistoreissut pidemmät yhteiset kävelyt ja rästissä olevat kyläilyt siivoukset yms. meillä on jaettu viikonloppu niin että lauantaisin mies herää vauvan kanssa ja minä saan nukkua ja sunnuntaina vuorot vaihtuvat. mieheni siivoaa viikonloppusin ja pesee pyykkiä yms. hän hoitaa aina auton minä taas ruoan. Käymme myös esim pe-la yhdessä isommilla ruokaostoksilla. Meidän parisuhteessa tällainen toimii ja emme kamalasti kaipaa omaa hihhulointia.. nautimme toistemme seurasta.. tosin aina välillä tekee myös erillään olo hyvää silloin mies menee kamujen kanssa esim autotapahtumiin, terassille tms. tosin aika harvoin. Minä puolestani lähden esim kaupungille tai sukuloimaan.
 
Mun avomies on töissä viikot muualla ja tulee viikonlopuksi kotiin. Lähinnä on mun kanssa kotosalla tai yhdessä käydään vaikka syömässä ja elokuvissa, mutta totta kai kavereitakin haluaa nähdä. Suurin osa ajasta menee kuitenkin mun kanssa. Kotitöitä se ei tehnyt silloinkaan, kun ei vielä ollut reissuhommissa, olen jo luovuttanut sen suhteen. :/ Mutta kyllähän tämä näkemättömyys syö parisuhdetta, ja toivon, että mies alkaisi etsiä uutta työtä.
 

Yhteistyössä