Avioliitto.....

Vakavasti minäkin täällä noita asioita mietin...ei tule meidän perhe-elämästä mitään. Olen ehkä liian itsekeskeinen ja yksin viihtyvä perheelliseksi ja oman tilani tarve on liikaa miehelleni. Selvitin jo miten hakemuksen voi jättää vaikka sähköpostilla käräjäoikeudelle. Lopullisuus vielä vähän mietityttää...
 
eroava
Täällä yksi tietämätö joka kamppailee avioeron kynnyksellä... Miten se käytännössä tapahtuu? Joku paperi pitää täyttää mut mistä sen saa? Jne.. Kertokaa tietävät.
 
Bitch
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2006 klo 18:25 4 lapsen äiti kirjoitti:
Karille meni tämä parisuhde.Avioeroa olen hakenut,eilen olen käynyt paperin täyttämässä.
Toivottavasti saadaan sovittua kaikki asiat miehen kanssa sovussa,ilman riitaa.Vaikka siihenkin olen varautunut.
Vaikka kaikki näyttäisi sujuvan hyvässä sovussa, kannattaa silti laittaa soimukset paperille, sillä tulevaisuus voi tuoda yllätyksiä! Nimimerkillä "kokemusta on"! :attn:
 
Riitaisa ero on tulossa.Kaiken koettaa kääntää mun syyksi.Syytä on meissä kummassakin.Mutta henkisesti on parempi olla lasten kanssa yksin,kuin huonossa parisuhteessa.

Tavaroita oon laittanut jo laatikoihin.Tulisi vaan hakemaan noi pois.
 

Yhteistyössä