Avioliitto, seksielämä ja entinen kumppani mielessä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja teardrop
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

teardrop

Vieras
Olen onnellisesti avioliitossa, rakastan miestäni enkä ilman häntä tatoisi elää. En koskaan häntä satuttaisi millään tavalla, mutta nyt omat ajatukseni hämmentävät todella.
Ajatuksissani on lähiaikoina kummitellut yksi mies menneisyydestäni. Pelkkä ajatus hänestä saa hormonit hyrräämään, ja varmaan juuri sen takia hän mielessäni onkin melko usein.
Ensin luulin, että hänen yhteydenotto talvella, ja yksi tapaaminen (josta mieheni tiesi, ja joka oli ihan viaton, sillä eromme jälkeen olimme ystäviä pitkään ) sai minut ihastumaan tuohon mieheen uudestaan.
Mutta sitten tajusin, että en minä häntä kaipaa, enkä koskisi pitkällä tikullakaan.
Vaan kaipaan sitä tunnetta, intohimoa ja mieletöntä seksiä!
Elämä mieheni kanssa on mukavaa, sujuvaa, tasaista ja kaikin puolin ihanaa, mutta tietynlainen kiihko ja intohimo puuttuu. Mieheni ei vain ole kovin seksuaalinen (ei ole koskaan ollut ) eikä seksielämä ole salamoita ja tähtiä täynnä.
Ja nyt minulla on jatkuvasti paha mieli omista ajatuksistani. Tuntuu pahalta, kun yht äkkiä tajusin kuinka paljon kaipaan sitä kiihkeää seksiä.
Olen yrittänyt tehdä seksielämällemme vaikka mitä, mutta miehelle riittää kerran- pari viikossa ja nekin kerrat menee aina saman kaavan mukaan eikä häntä oikein vaihtelu kiinnosta.

Onko muilla vastaavia ajatuksia omasta, muuten niin onnellisesta ja antoisasta avioliitosta?

tuttu tunne, välillä mullakin on mielessä entinen kumppani tai haaveilen jostain ihan muusta kuin mitä minulla on. olen onnellisesti avoliitossa ja meillä on lapsia, rakastan miestäni ja lapsiani, en ikinä satuttaisi miestäni ja haluan elää hänen kanssaan loppuelämäni. mutta kun tullut lapsia ja joka päivä menee samalla tavalla, arki alkaa olla niin vitun tylsää ja seksi ajotetaan silleen et eikai lapset oo kuulemassa, äkkiä petiin ja yhtä äkkiä sit homma pois alta :( tylsää!!! ehkä sitä on tottunut tähän elämään ja kokee tän turvallisena mutta saa sitä haaveilla vaikka mistä, ei niitä tarvitse toteuttaa, muuten voi pilata monen ihmisen elämän vain omien haujensa takia.. tsemppiä sulle, ja muista et näitä fiiliksiä tulee ja menee.

Kiitos mörri :hug:
Tiedän, että näitä fiiliksiä tulee ja menee, mutta on jotenkin niin kamalan paha mieli kun ajattelen tuota toista miestä. En haluaisi haikailla minkään / kenenkään muun perään, haluan nauttia siitä mitä minulla on.
Ja se on aivan varmaa, että en lähtisi toteuttamaan näitä mielessäni pyöriviä asioita.

Jos tiedät, ettet ikinä kävisi toteuttamaan ajatuksiasi, niin yritä päästä eroon syyllisyydestäsi. Ajattele, että asia on fantasia muiden joukossa, oma pieni juttusi, eikä siitä tarvitse itseään ruoskia. Tällöin tuo kielletty ajatus ei pääse muodostumaan pakkomielteeksi.

Ja tietenkin kannattaa yrittää puhallella hiillokseen sen oman miehen kanssa. Ihmiset voivat muuttua tässäkin suhteessa, vähäsen ainakin.

Mulla on ihan sama juttu. Haaveilen liian usein muista miehistä, vaikka omani on myös sängyn puolella ihan tyydyttävä. Mutta kaikki alkuaikojemme spontaanit seksikerrat ja sellaiset ovat jääneet. Niinkin yksinkertainen asia, kuin vaatteiden riisuminen toisen päältä kiihottaisi minua aivan suunnattomasti, mutta nykyisin en ehdi kuin hieman lämmitellä niin mies onkin itse jo heittänyt vaatteensa nurkkaan ja olettaa minun tekevän samoin. Olen pari kertaa sanonut, että edettäisin rauhallisesti, kiihottavasti, siihen itse aktiin, mutta parin kerran jälkeen toiveeni onkin jo unohdettu...nyt sitten tulee aktin aikana usein fantasioitua muista miehistä, lähinnä existä ja miehen kavereista. Todella huono omatunto itsellä aina tästä asiasta...mähän periaatteessa petän miestäni henkisesti, kun seksin aikana en keskity häneen vaan nopeampaa kiihottumista tavotellessani ajattelen muita miehiä ja muita seksin harrastamispaikkoja. Ihan kuin runkkaisin&fantasioisin, mutta alapään hoiteleekin mies...apua minua...

Yhteistyössä