Avioliiton lopetus

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä en enää jaksa enkä halua olla naimisissa. Ja tämä ei todellakaan ole mikään päähänpisto. Oon miettiny tätä jo vuoden. Vakavasti jonkun kuukauden. Mielestäni olen yrittänyt jo tarpeeksi, asiat paranee hetkeksi mutta joka kerran hyvä aika kestää vähemmän ja sama paska alkaa. Mies juo joka ilta, viikossa menee 2-3 laatikollista isoja olut laatikoita. Itse ei tunnusta et juo liikaa ja joskus on sanonut että juo meidän takia, koska me ollaan niin ärsyttäviä. Minä,meidän yhteinen lapsi ja teini mun entisestä suhteesta. yhdessä oltu 10 vuotta ja juominen jatkunut pari vuotta. Lisäksi raivokohtaukset ja huutamiset jos asiat ei suju hänen mielestään oikein. ja mökötystä useita päiviä.
En vaan enää jaksa. ongelma on taloudellinen kun asutaan talossa josta en haluisi lähteä. eikä mies tiedä ajatuksistani mitään. sanonko vaan, että Hei hei, haluan että häivyt.
 
Alkkiksen ex
Et ole ainoa. Älä ihan varoittamatta lähde. Sano, että juominen on ongelma teille, ja lähdet jos ei se lopu. Sitten kun lähdet niin voit antaa vielä viimeisen mahdollisuuden mennä vaikka hoitoon jos ei itse saa lopetettua. Mies tekee valinnan, sano ettei voi jatkaa juomista jos haluaa pitää perheensä.

Mä annoin miehelleni monta mahdollisuutta. Voe voe...

Hyvällä tuurilla alkkis herääkin ja menee hoitoon kun jää yksin. Mutta ei aina. Se on kuitenkin se viimeinen keino, jota kannattaa kokeilla jos muu ei auta.
 
vierailija
Tai sit opetat miehes polttaa pilveä. Loppuu raivokohtaukset kuin seinään ja hyvällä tuurilla miehes kasvaa aikuiseks. Oppii ajattelemaan muitakin kuin itseään.
 
vierailija minä vain
Miten miehes on vielä hengissä? Aika isoja annoksia vetää alkoholia. Enkä usko, et tilanne tosta tulis mihinkään muuttumaan koskaan. Ero on ainoa ratkaisu, jo lasten tähden.
Hmm. jos tuohon edelliseen komppaan niin eihän tuo oo ku 2päkkii vkl ja loput jaettuna arkipäiville ( eli 6tölkkii ilta).

Alottajalle... Käypä tutustumassa päihdelinkin kotikanavaan... meitä läheisiä on paljon ja voit saada jotain joka avartaa sun maalimaa eritavalla
 
vierailijar
Hmm. jos tuohon edelliseen komppaan niin eihän tuo oo ku 2päkkii vkl ja loput jaettuna arkipäiville ( eli 6tölkkii ilta).

Alottajalle... Käypä tutustumassa päihdelinkin kotikanavaan... meitä läheisiä on paljon ja voit saada jotain joka avartaa sun maalimaa eritavalla
3 lootaa = 72 tölkkiä = kymmenen tölkkiä joka päivälle jaettuna. On muuten helvetin paljon.
 
Mikä ihme aine se muka on kun sen vaarattomuutta hehkutetaan? Siitä voi kuitenkin puhjeta psykoosi. Onko se sit muka jotenkin helpompi hoitaa kuin alkoholista johtuva psykoottisuus?
Psykoosi voi puhjeta ihan ilman kannabistakin... ???
Jos siitä menee psykoosiin, niin yleensä sitä saa vetää sitten kaksinkäsin ja toiseksi, sillä ihmisellä on muutenkin siihen alttius, eli olisi todennäköistä, että se vaipuisi psykoosiin ilman apujakin jossain vaiheessa.
 

Yhteistyössä