M
molla
Vieras
Miten ihmeessä olette selvinneet... Ahdistaa todella! Tänäänkin sanonut miehelle tosi pahasti!!! Mun on NIIN vaikeaa tuntea mitään positiivista häntä kohtaan!!! En tiedä tarkkaan edes miksi. Olen vaan kyllästynyt!!! Tuntuu, ettei meillä ole enää muuta yhteistä kuin 1- ja 3-vuotiaat lapset ja asuntovelka! Intohimo täys nolla. Ei seksiä. Ei enää läheisyyttäkään. Musta tuntuu ettei kemiasta tai "kipinöistä" tietoakaan. Minulla menee hermot ihan pienistäkin asioista ja haluan vain pois tästä!!! Ahdistaa, tuntuu kuin olisin vankilassa. Ero ei tule olemaan helppo ratkaisu, käytännössä todella vaikea toteuttaa
Tuntuu, että nyt ymmärrän, mitä "erilleen kasvaminen" tarkoittaa. Molemmat yli kolmekymppisiä, 7v. asuttu yhdessä, riidat kasvaneet lasten myötä. Mä olen kotiäiti eikä tietoakaan koulutusta vastaavasta työstä, joten olen todella turhautunut myös siltä osin!
Tuntuu, että nyt ymmärrän, mitä "erilleen kasvaminen" tarkoittaa. Molemmat yli kolmekymppisiä, 7v. asuttu yhdessä, riidat kasvaneet lasten myötä. Mä olen kotiäiti eikä tietoakaan koulutusta vastaavasta työstä, joten olen todella turhautunut myös siltä osin!