E
eroamassa
Vieras
Eli jos nyt erotessa mies jää omistamaamme taloon ja lähinnä katsoo voiko jäädä siihen niin kuuluuko nyt laittaa ylös paljonko tällä hetkellä on lainaa maksettu ja jos mies lunastaa minut ulos talosta niin huomioidaan se summa mikä tällä hetkellä talosta on maksettu ja seuraavat lyhennykset menee miehen hyväksi?
Lisäksi mies tahtoo, että osuus minkä hänen vanhempansa ovat lainastamme maksaneet ikäänkuin minulle niin minä hyvitän hänelle. Eli jos oletetaan, että appivanhemmat on antaneet vaikkapa 20 000e yhteensä taloomme ja mun osuus ois talon maksetusta osuudesta 30 000e niin siitä vähennettäisiin se 10 000e ja mies maksaisi osituksessa mulle vain 20 000e?
Kuulostaako toi mun kannalta kohtuulliselta vai vedätetäänkö mua nyt?
Lisäksi mies tahtoo, että osuus minkä hänen vanhempansa ovat lainastamme maksaneet ikäänkuin minulle niin minä hyvitän hänelle. Eli jos oletetaan, että appivanhemmat on antaneet vaikkapa 20 000e yhteensä taloomme ja mun osuus ois talon maksetusta osuudesta 30 000e niin siitä vähennettäisiin se 10 000e ja mies maksaisi osituksessa mulle vain 20 000e?
Kuulostaako toi mun kannalta kohtuulliselta vai vedätetäänkö mua nyt?