harmaana
Saako sen tulostettua netistä? Googlasin ja Suomi24 keskustelussa mainittiin, että pystyisi mutta en sitten löytänyt mistä ois voinut tulostaa?
Kiitos tästä! Yksin olen eroa hakemassa eli mun pitää täyttää kaksi samanlaista kaavaketta. Ymmärsinkö oikein?Alkuperäinen kirjoittaja eroa harkitseva:www.ylojarvi.fi/hallinto/lomakkeet/ sieltä löytyy avioerokaavake
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kiitos tästä! Yksin olen eroa hakemassa eli mun pitää täyttää kaksi samanlaista kaavaketta. Ymmärsinkö oikein?Alkuperäinen kirjoittaja eroa harkitseva:www.ylojarvi.fi/hallinto/lomakkeet/ sieltä löytyy avioerokaavake
tuossa kun lukee, että jos vaan toinen puolisoista eroa hakee niin kaavake täytetään kahtena kappaleena. Tuntuu oudoltaAlkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kiitos tästä! Yksin olen eroa hakemassa eli mun pitää täyttää kaksi samanlaista kaavaketta. Ymmärsinkö oikein?Alkuperäinen kirjoittaja eroa harkitseva:www.ylojarvi.fi/hallinto/lomakkeet/ sieltä löytyy avioerokaavake
Yhden omissa nimissä.Tai noin oli ainakin ennen.
Ensin puolen vuoden harkinta ja sitten hakemus uusiksi.
Eli täytänkö sen toisen kaavakkeen miehen nimellä vaikka hän ei eroon kuulemma suostuAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Toinen kappale toimitetaan käräjäoikeudesta eron toiselle osapuolelle
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eli täytänkö sen toisen kaavakkeen miehen nimellä vaikka hän ei eroon kuulemma suostuAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Toinen kappale toimitetaan käräjäoikeudesta eron toiselle osapuolelle
Ok. Tulostin ton kaavakkeen ja soittelen huomenna käräjäoikeudelle kuinka toimin. Tarkoitus on muuttaa tytön kans pois niin pian kuin mahdollista. Eipä tarvi neidinkään enää jatkuvaa riitelyä kuunnella.Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eli täytänkö sen toisen kaavakkeen miehen nimellä vaikka hän ei eroon kuulemma suostuAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Toinen kappale toimitetaan käräjäoikeudesta eron toiselle osapuolelle
Et miehen nimissä täytä mitään.
Jos muuten pitää kahtena tehdä niin täytyy(minä en tiedä )Kannattaa soittaa ja kysyä.
Miehesi ei tarvitse eroon suostua,estämään ei pysty.
Voitte harkinta-ajan vaikka asua yhdessä,eron hakuun ei vaikuta.