Äventyr

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kvinna 34
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kvinna 34

Vieras
Skall berätta om ett äventyr jag var med om förra sommaren. Det var en solig o varm dag. Min man tog barnen med på en båt tur för att jag skulle få njuta o koppla av hela eftermiddagen. När de for iväg tog jag en bok och gick ner till bryggan för att läsa o sola. Efter en stund hörde jag ljud från grannarnas strand, det var grann sonen som simmade och skojade i vattnet, han hade en mörkhyad kompis med. Märkte att de sneglade ofta mot mej. Jag blev litet påverkad av detta o kände den välbekanta känslan smyga på. Blev lite djärvare knäppte upp bikinin o lät brösten svalla fritt för att egga dessa killar som är i 17 års åldern. Efter en stund ""råkade"" en boll landa i vattnet bredvid vår brygga. De kom simmande mot mej, stammade fram en ursäkt om de blött ner mig. Jag sade till dem att om de gör det på nytt får de torka mej,

Kompisen sade att han kunde torka mej, med ett språng var han uppe på bryggan tog handduken och började torka, jag låg och njöt av detta märkte även att han inte var obemärkt av att bulan i simbyxorna blev rätt stor. Eftersom det var så varmt, frågade jag om de vill ha något att läska sig med. De följde med upp till stugan, märkte hur de kollade mina bröst hela tiden. När jag serverade drickan råkade jag spilla på grann sonen skyndade mej för att torka märkte då hur han styvnade.....

Oj då, det blir bättre efterhand. Bara tanken av att du hade 2 st killar där för dig själv. Om du sedan spillde drickan på grann sonen så var det väl bara att torka...eller kanske att ta bort badbyxorna.. Själv skulle jag nog också säkerligen tittat på dina härliga bröst, skulle varit en fröjd för ögat. Kanske man skulle vågat sig föreslå även nåt annat trevligt :) Berättä gärna fortsättningen.

Hej. Vart tog du och din härliga kåta berättelse vägen? Väntar med spänning på fortsättningen. Kanske du är här i morgon? Efter att läst din berättelse så börjar det nog ""pirra"" så där du vet i kroppen:)

Jag försökte spela oberörd av detta, satte mej i solstol på verandan o började prata med killarna märkte att de hade svårt att koncentrera sig i samtalen. Jag styrde in samtalet på sex, undrade om de hade flickvänner och om de brukade ragga tjejer o.s.v. Kompisen berättade att han aldrig varit med en tjej. Jag sade till honom att han kan få smeka mina bröst om han vill. Han kom genast fram till mig o började lite tafatt smeka brösten, märkte hur bulan i simbyxan växte, började smeka den utanpå först tills kuken kändes sten hård. Hans händer blev allt djärvare, jag tog fram hans kuk runkade honom försiktigt, märkte att grann sonen satt o runkade sade till honom att han skulle komma närmare så jag kunde ta hans kuk i munnen han hade en mycket väl utvecklad sådan hade verkligt svårt att suga den. Samtidigt började han smeka mej..

Oj, oj vilken härlig historia. Ju mera man läser desto kåtare blir man. Vilken härlig situation du var i. Tänka sig att du hade 2 killar som var enormt kåta på dig...och du på dem :) Det skulle vara en önskesituation... Berätta gärna mera.
Jag vill....läsa mera ;)

Faktiskt! Det retar mig att jag var så blyg då jag var tonåring. Det fanns nämligen fruar i grannstugorna som solbadade och i allmänhet klädde sig mycket vågat, och brydde sig inte om att täcka sig om jag kom och hälsade på deras barn.

Efter en stund ville jag känna hans underbara kuk i mej,drog iväg killarna till vår gäst stuga. Lade mej i sängen bad grann sonen köra sin stora kuk i mej samtidigt som jag ville suga den svarta kuken. Det var en otrolig känsla att bli tagen av dessa unga tjurar. Det räckte inte länge fören jag fick känna sperma i munnen, försökte svälja men det rann ändo ut ur munnen. Denne svarta kuk visade inget tendenser på att slakna han fortsatte att mun knulla mej jag började få den välbekanta känslan att min orgasm skulle komma. Skrek ut mina känslor, kroppen vibrerade, trodde jag skulle svimma. Strax efter kände jag hur sperma sprutade in i min mus. Killarna hade inte fått nog de bytte plats fortsatte knulla nej i ett fruktansvärt tempo, jag skrek efter mer samt att jag ville känna deras kukar i båda hålen samtidigt. Grann sonen la sig

Historien den blir ju bara bättre och bättre. Likaså blir ju jag ocksån bara kåtare ju mera jag läser... Känskan av att få två kukar är säkerligen underbart. Lika underbart vardet ju säkert för killarna ocksån. Grabbarna var säkert inte sena med att byta plats och härligt var det, andra killen fick köra in kuken i musen som var fyllde med sperma...
Vill höra mera. Fick du båda kukarna i var sitt hål? Hör gärna av dig för väntar med spänning på följetången.

grannsonen la sig ner på sängen, jag kröp upp på honom och lade mej försiktigt ner på denne jätte påle. samtidigt kom den mörkhyade kompisen och ställde sig bakom mej, förde långsamt in sin kuk i mitt bakersta hål. Vilken njutning jag fick, den ena efter den andra orgasmen for igenom min kropp. Jag kände hur kompisen fick sin livsförsta utlösning in i en kvinna, kuken slaknade inte han bara fortsatte att pumpa mej med denna härliga kuk. Efter en stund ville jag känna grannsonens kuk i mitt bakre hål de bytt platser igen, trodde att jag skulle spricka när jag kännde hur denna bamse till kuk trängde in i mitt anus. När de hade knullat mig som det kändes i flera timmar sög jag dessa killar till en sista orgasm, sperman rann i mitthår, ansikte samt ur fittan och anus. De lämnade mej kvar i gäststugan och jag måste slummrat till för när jag vaknade stod min man bredvid mej, såg mycket frågande ut märkte även att hade en bula i byxorna så han kanske inte var helt obemärkt av att hitta mej naken och nyknullad. Vad som hände när jag berättade om vad somhänt och vad jag gav homom för betalning för det jag upplevt kanske jag berättar senare.....

Yhteistyössä