H
H
Vieras
Sopiiko aventin tuttipulloon vain ja ainoastaan aventin omat tutit,vai käykö jotkut muutkin tutit?Meillä vauva aika huonosti tuoata pulloa huolii,jos kokeilis jonkin muun mallisia tutteja....
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pullottaja:Käy mam-tutit, mun mielestä jopa parempia ku aventin tutit!
Aventilla vauva veti kauheesti ilmaa välissä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja pullottaja:Käy mam-tutit, mun mielestä jopa parempia ku aventin tutit!
Hyvä!ja eikös ne mam-tutit ole vielä sellasia lituskoita,että vois vauva huoliakkin paremmin...?
Alkuperäinen kirjoittaja pullottaja:Käy mam-tutit, mun mielestä jopa parempia ku aventin tutit!
Alkuperäinen kirjoittaja vv:Ei käy mam- tutit. Joku väitti sellaista aiemminkin ja kokeilin.
Alkuperäinen kirjoittaja vv:Ei käy mam- tutit. Joku väitti sellaista aiemminkin ja kokeilin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vv:Ei käy mam- tutit. Joku väitti sellaista aiemminkin ja kokeilin.
jaa..monenlaista tietoa...no,harmi kyllä jos ei käy,mutta hyvä tietää,niin en sitten mene turhaan ostamaan niitä,koitetaan vielä tarjota niitä aventin tutteja siis...
Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vv:Ei käy mam- tutit. Joku väitti sellaista aiemminkin ja kokeilin.
jaa..monenlaista tietoa...no,harmi kyllä jos ei käy,mutta hyvä tietää,niin en sitten mene turhaan ostamaan niitä,koitetaan vielä tarjota niitä aventin tutteja siis...
Oletteko kokeilleet muita pulloja ja tutteja kuin tuota Aventia? Meillä oli neljä erilaista pulloa tutteineen, eikä yksikään niistä kevannut, vaikka oli ihan erilaiset tutit jokaisessa. Itse kokeilisin ennemmin aventin nokkia, joissa on venttiili. Suositus on puolivuotiaalle, mutta meillä ne oli ainoita mitkä kelpasi jo sitä ennenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja vv:Oletteko kokeilleet muita pulloja ja tutteja kuin tuota Aventia? Meillä oli neljä erilaista pulloa tutteineen, eikä yksikään niistä kevannut, vaikka oli ihan erilaiset tutit jokaisessa. Itse kokeilisin ennemmin aventin nokkia, joissa on venttiili. Suositus on puolivuotiaalle, mutta meillä ne oli ainoita mitkä kelpasi jo sitä ennenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Ni:lovin tutit käy aventin pulloon