Avent niplette

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kysyjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kysyjä

Vieras
Kenelläkään kokemusta Avent niplette:stä?Mulla on tosi matalat nänninpäät ja luin vauvalehdestä et tästä vois olla apua...Kertokaa ko. Apuvälinettä kokeilleet kokemuksianne,nousiko nännit niin että imetys helpottui?

Mulla ei ole omia kokemuksia mutta luin myös jostain että tuosta olisi apua.Miulla sama ongelma ja olen miettinyt laitteen ostamista.Nyt käyttäjät avustakaa?KaNNATTAAKO hankinta?

Mulla ei ole omia kokemuksia mutta luin myös jostain että tuosta olisi apua.Miulla sama ongelma ja olen miettinyt laitteen ostamista.Nyt käyttäjät avustakaa?KaNNATTAAKO hankinta?

Minä ostin odotusaikana, mutta en sillon oikein voinu käyttää kun alotin liian myöhään ja alko maitoo herumaan käytössä. Ekan kolmen kk:n aikana sitä vois käyttää ihan jatkuvasti ja nännien pitäis jäädä lopullisesti enemmän esiin.
Käyttöö sille tuli kuitenki sit imetyksen alottaessa niin et vetäsin sillä nännin ulos niin että vauva sai sit kunnon otteen ja hoiti loput :) eikä noi nänninpäät nyt oo sit palautunu sen jälkeen takasi lättänäks ni ei tarvii enää toisen lapsen kohdalla käyttää.

Minulla on ihan hyviä kokemuksia Nippletestä. Nännit ovat jääneet pysyvästi nöpöttämään ulkonevina.
Käytin odotusaikana 5-6 kk ajan lähes päivittäin. Pumpun voi jättää päivälläkin rintsikan sisään imemään. Maidon eritystä tuli, mutta se ei haitannut Nipletten toimintaa. Nännejä kannattaa rasvata ennen/- jälkeen pumppauksen. näin eivät kipeydy ihon venymisestä.

Yhteistyössä