Avautumista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja potkuri85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

potkuri85

Aktiivinen jäsen
05.10.2006
4 177
0
36
Tuli tuosta "milloin vanhenpasi ovat snoteet, ja jotain rakkausjuttua..." mieleen että on taas niin epäreilu olo, kun omat vanhemmat ei koskaan oo sellasta mulle sanonu, ja nyt selvis vielä viikko sitten että mun isä, mitä mie lapseni jälkeen rakastan ylikaiken, oli sanonu veljelleen että ei olis esim mua alttarille saattaa koska se on niin teennäistä ja kun mitään tunteita kuitenkaan ei oo mukana jne...
Turhaa valitusta mut kuiteki.... :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuäiti:
:hug: :hug:

kiits :) ja mie oon aina pitäny mun isää omana idolina, ja rakastanu sitä nii lujaa, ja sen sille kertonu.. sit tuntuu niin pahalata että jos se on sitä mieletä että se on vaan kulissia että mie olisin sille rakas. ja siis sen mie tiedän että vahinko mie oon, todellakin. mut silti...

Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:

kiits :) ja mie oon aina pitäny mun isää omana idolina, ja rakastanu sitä nii lujaa, ja sen sille kertonu.. sit tuntuu niin pahalata että jos se on sitä mieletä että se on vaan kulissia että mie olisin sille rakas. ja siis sen mie tiedän että vahinko mie oon, todellakin. mut silti...

Varmasti tuollanen tuntuu pahalta ja on loukkaavaa, vaik kuinka olis vahinko niin se ei kuitenkaan ole sun vika ja hienoa et sä isääs rakastat. Kyl hääkin varmasti sua mutta ei osaa tuollasta asiaa ehkä sisäistää. :hug: :hug:

Kuulostaa kyllä enemmän siltä, että alttarille saattaminen olisi vaikeaa juuri sen vuoksi, että alkaa itkettään. Kunnon suomalainen jöllikkä "kun ei oo tunteita". Kyllä sinä sydämessäsi tiedät miten hän tuntee.

Varmasti tuollanen tuntuu pahalta ja on loukkaavaa, vaik kuinka olis vahinko niin se ei kuitenkaan ole sun vika ja hienoa et sä isääs rakastat. Kyl hääkin varmasti sua mutta ei osaa tuollasta asiaa ehkä sisäistää. :hug: :hug:

rakastan tottakai, vieläkin, vaikka on nuo sen mielipiteet nyt tullu mullekkin tietoon. mutta jotenki se niin pahalta tuntuu kun se selän takan puhuu sit toista...

Alkuperäinen kirjoittaja juups:
Kuulostaa kyllä enemmän siltä, että alttarille saattaminen olisi vaikeaa juuri sen vuoksi, että alkaa itkettään. Kunnon suomalainen jöllikkä "kun ei oo tunteita". Kyllä sinä sydämessäsi tiedät miten hän tuntee.

on se mun siskonki hymyssä suin vieny alttarille, molempien häissä pitäny puheen jne... ja itkeny. niinku miäki itken jos puhun asioista. mut että sit selän takana puhuu toista... :/

rakastan tottakai, vieläkin, vaikka on nuo sen mielipiteet nyt tullu mullekkin tietoon. mutta jotenki se niin pahalta tuntuu kun se selän takan puhuu sit toista...

Varmasti tuntuu pahalta ja niin saakin. Ehkä jos juttelisit isäs kanssa asiasta?

niin, mie puhun, mutta vasta ku ollaan kasvokkain, en haluu puhelimessa kuitenkaa siitä puhua....

Varmasti tuntuu pahalta ja niin saakin. Ehkä jos juttelisit isäs kanssa asiasta?

niin, mie puhun, mutta vasta ku ollaan kasvokkain, en haluu puhelimessa kuitenkaa siitä puhua....

Toivotaan että asia selkenee ja parhain päin! :hug:

Toivotaan että asia selkenee ja parhain päin! :hug:

hope so =) :hug:

Yhteistyössä