Avautuminen... parisuhteesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pietro Antero
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pietro Antero

Vieras
Olemme olleet onnellisesti yhdessä 4 vuotta.
Tapasimme aikanaan baarissa 4 vuotta sitten. Muistan illan erittäin hyvin ja se oli erityisen hieno ilta. Lähdimme kuitenkin omiin koteihimme nukkumaan.

Muutimme jonkin ajan kuluttua yhteen omaan kotiin ja yhdessä eri paikkakunnalle.

Muutama päivä sitten:
Nyt jälkeenpäin on selvinnyt. Nainen itse kertoi, että vaihtoi sinä iltana vielä kapakkaa ja vei sieltä yhden illan PANON kotiinsa.

Suututtaa niin saamaristi tommoinen LEHMÄ! Itse pidin sitä niin hienona ja erityisenä iltana... ja totuus on tämä.

Jos olisin tiennyt silloin alussa olisin jättänyt väliin koko Akan! Onkin ollut tosi erityinen ilta ja varmasti tosi erityistä muutenkin! Itsekin aion olla tosi Erityinen kotona...

Joutuu varmaan aukomaan päätä kotona! :kieh: :kieh:

Siitä on neljä vuotta aikaa..sinä iltana kumpikaan teistä ei ole tiennyt mitä hienoa teidän välille kehkeytyy.Ehkä pieniä aavistuksia on voinut olla,mutta tilanne on nyt ihan toinen.Tuskin hänellä on sen jälkeen ollut mitään muita "panoja"?Minusta on väärin, että heti kun kuulet jotain tuollaista,rakas emäntäsi muuttuukin lehmäksi..Ulkopuolisen ja asiasta tuon enempää tietämättömän on huono mennä sanomaan tuohon yhtään mitään,mutta tuo haukkuminen särähti pahasti korvaan.Jos jo sillon eka iltana sovitte,että seurustelette ja on kyse jostain vakavammasta,tuo panohan on jo pettämistä,mutta muuten..

Hittojako sitä vanhoja kaivelee?? :headwall: :headwall:
Jos sinun romanttiset kuvitelmasi romahtivat niin olet tainnut pilvilinnoissa elellä!!
Neitokainen jos sinulle tämän asian vielä itse kertoi niin tuskin sen takia että revit siitä persiit olalle..
Hepponen on pohja teilläkin...
Sitä tikulla silmään joka vanhoja kaivelee...... ;)

Niii-in toisaalta paskanko väliä sillä enää on, mutta periaatteessa tommoinen kaksinaamaisuus ottaa aivoon.

Aion kyllä kysellä onko näitä hoitoja matkan varrella kertynyt vähän niinkuin puolivahingossa enenmänkin. Ylipäänsä miten se Neitokaiselta noin pääsi lipsahtamaan.

Täällä erittäin kova puolustuskanta asiaa kohtaan, mutta sanokaa mitä sanotte persiistä tommoinen kuitenkin on. JA sen tänään kuulee. :kieh: :kieh: :kieh:

Onko jotain tapahtunut nyt, kun vaimosi kertoi tuon näin monen vuoden jälkeen? Oletko ärsyttänyt häntä ja hän halusi "maksaa samalla mitalla takaisin"? Luulisi vaimosikin ymmärtävän, kuinka tärkeä tuo tapaaminen on sinun mielessäsi ollut, jotta ei alkaisi sitä romuttamaan :o

Voiko olla, että hän on nyt sinusta jostain syystä mustasukkainen? Yleensä tuollaiseen on kyllä syy olemassa, ei sitä ehdoin tahdoin toista loukata.

Minullakin oli ennen seurustelun vakiintumista "virityksiä" (ei sänkyyn asti sentään), mutta olen niistä miehelle jo alussa kertonut. Sanoin myös, että hän oli se paras minulle: siksi häneen päädyin enkä keneenkään niistä muista. Sinunkin on hyvä muistaa, että sä oot se jonka vaimosi valitsi kuitenkin :hug:

Ei tietääkseni ole tapahtunut mitään ihmeellistä. Olen huomioiva ja teen kotitöitöistäkin abuut puolet. Tulemme hyvin keskenämme toimeen yms. Ei pitäisi olla mitään mikä ärsyttäisi.

Tuli vain nämä alkuajat puheeksi. Ehkä hän ei muistanut, ettei ole kertonut tuollaista pikku seikkaa aiemmin.

Mutta kyllä ärsyttää. On oikein todella erityinen olo!

Itse ainakin ajattelen aivan eri tavalla, jos olen jostakin oikeasti kiinnostunut esim. nyt tämä tapaus. Ei tulisi mieleenikään tällaisen illan jälkeen mennä sänkyyn ventovieraan kanssa.

#&%£$!* haloo

Kauheeta nipotusta, jos multa kysytään. Jos silloin ei seurusteltu ja tapaaminenkin oli eka niin mitä hiton väliä sillä on. Mä en ainakaan vetäis tommoisia herneitä nenääni.

tavattuani nykyisen avomieheni, elin aika sekaista elämää. miehia tuli ja meni. minua oli jokaisessa elämäni suhteessa petetty ja olin aika "hälläväliä" tyylillä matkassa. tapasin mieheni keskiviikkona baarissa, ihastuin ja niin hänkin. sovimme treffit perjantaiksi. en kuitenkaan halunnut olla enää tunteitteni vietävänä koska olin sen kokenut petolliseksi. en oikein luottanut enää miehiin. no, minulla oli jo aiemmin sovitut treffit torstaiksi eri miehen kanssa. panimme. hän lähti kotiin perjantai aamulla luotani.

soitin sitten nykyiselle avokilleni että moneltako menen hänen luokseen. sovimme että tulen päivällä. ei muutakun suihkun kautta hänen luokseen. noiden treffien avokkini jälkeen ymmärsin ettei yhden tai monenkaan miehen katalan käytöksen vuoksi tarvitse tuomita kaikkia miehiä! rakastuimme täysillä toisiimme. puhuimme jo alkuaikoina noista tapahtumista ja kerroin hänelle että minulla on sen keskiviikon, jona tapasimme, jälkeen tapaaminen eri miehen kanssa. kerroin kaiken mitä tapahtui. hän ei ollut vihainen ollenkaan. ymmärsi. vietinhän silloin vielä sinkkuelämää ja sinkulla kun on aina monta rautaa tulessa :whistle:

mutta tuon perjantain jälkeen olen ollut vain hänen omansa. yritän tällä "tarinalla" vain kertoa ettei asiat ole aina niin mustavalkoisia miltä ne näyttävät. juttele rauhassa naisesi kanssa ja kerro miltä sinusta tuntuu. mutta tiedä kuitenkin se tosiasia ettei hän välttämättä ole uskaltanut olla ensimmäisen illan jälkeen niin rakastunut sinuun kuin nyt on.

minusta sen illan tapahtumilla ei ole sen suurempaa merkitystä, se mitä sen jälkeen on taphtunut teidän suhteen, on ratkaisevaa.

yritä ymmärtää ja selvittää asia rakkaasi kanssa =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.09.2005 klo 17:59 Vieras kirjoitti:
JOs ihan miehisesti ajattelis,niin vaimos halus vain purkaa paineita.Siis niitä jotka kertyi sun näkemisestä :kieh: :p
Niin, ehkä hän ei halunnut antaa sulle "tyrkyn" kuvaa itsestään. Oli sun kanssas niin vakavissaan että mieluummin meni sitten panemaan muualle... :whistle:

Ymmärrän jos ottaa aivoon mut ei tuosta voi pahasti suuttua! Ei hän sinua silloin pettänyt, koska ette yhdessä edes ollu! Ainoastaan siitä voit vähän vetää hernettä nenuun, ettei ole kertonut sulle asiasta rehellisesti!

Tuo mitä naisesi oli samana iltana tehnyt toisen miehen kanssa ei ole ongelma eikä sinun siitä pidä suuttua. Ongelma on se ettei siitä kertonut sinulle ennen kuin teitte päätöksiä viedä suhdettanne vakavampaan suuntaan. Silloin tuo olisi ollut reilua kertoa sinulle, jolloin olisit itse voinut arvioida tilannetta. Vaikka naisesi ei tehnyt mitään väärää tuossa vaiheessa sen toisen kanssa, niin se olisi kuitenkin ollut reilua kertoa sinulle.
Nyt jää mieleen sellainen asia, että jätti kertomatta silloin, että voisi myöhemmin kiusata sinua asialla.

Joopa joo... Tosiasiahan on, että tämä ei ole mikään maata kaatava juttu, mutta täytyy sanoa: Olen hieman pettynyt.

Täällä on jo tuomioita jaettu, olen nipo yms. Ehkä niin, mutta periaatteessa tuommoinen kaksinaamaisuus ottaa pannuun. Olisi edes heti sanonut...

Ongelma onkin siinä, että ajattelin tämän olevan jotain todella erityistä. Enkä vieläkään ymmärrä miten toinen voi "sellaisen illan" jälkeen lähteä ventovieraan kanssa sänkyyn? Ei vain mene jakeluun?

Täältä saa sen kuvan, että asiahan on ihan ok ja normaalia. Ehkä näin joillekin, mutta Ei minulle.

Eikä tämä nyt muuta muuttanut kuin sen, että ei se nyt enää niin hieno ilta ollutkaan.

:wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.10.2005 klo 09:51 Pietro Antero kirjoitti:
Joopa joo... Tosiasiahan on, että tämä ei ole mikään maata kaatava juttu, mutta täytyy sanoa: Olen hieman pettynyt.

Täällä on jo tuomioita jaettu, olen nipo yms. Ehkä niin, mutta periaatteessa tuommoinen kaksinaamaisuus ottaa pannuun. Olisi edes heti sanonut...

Ongelma onkin siinä, että ajattelin tämän olevan jotain todella erityistä. Enkä vieläkään ymmärrä miten toinen voi "sellaisen illan" jälkeen lähteä ventovieraan kanssa sänkyyn? Ei vain mene jakeluun?

Täältä saa sen kuvan, että asiahan on ihan ok ja normaalia. Ehkä näin joillekin, mutta Ei minulle.

Eikä tämä nyt muuta muuttanut kuin sen, että ei se nyt enää niin hieno ilta ollutkaan.

:wave:

Voi kurja, että noin kävi. :(
Mutta, miten se teidän eka iltanne päättyi???
Oliko se jo silloin suhde? Sovitteko surustelevanne? Vai jäikö se arvailujen varaan?

Sovimme tapaavamme seuraavana päivänä jne.

Siis niin, että molemmat olimme sitä mieltä, että haluamme jatkaa yhdessä eteenpäin ja katsoa mitä tästä tulee.

Emme nyt kirjaimellisesti sopineet, että seurustelemme "tyyliin alkaen nyt". Ymmärrät varmaan mitä tarkoitan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.10.2005 klo 10:10 Pietro Antero kirjoitti:
Sovimme tapaavamme seuraavana päivänä jne.

Siis niin, että molemmat olimme sitä mieltä, että haluamme jatkaa yhdessä eteenpäin ja katsoa mitä tästä tulee.

Emme nyt kirjaimellisesti sopineet, että seurustelemme "tyyliin alkaen nyt". Ymmärrät varmaan mitä tarkoitan.

Jeps. Mä olin ennen mieheni tapaamista monen miehen kanssa, yhden, tai muutaman illan suhteessa. Ja tein monta kertaa juuri noin, kuin naisesi. Se oli tapa, niin miehetkin tekivät. kuului asiaan. Vaikka seuraavaksi illaksi olis treffitkin sovittu.

En mä puolustele naistasi, mutta, varma tieto tulevasta, se vaikuttaa...

Näin näyttää asiat nykyään olevan. Ei kunnioiteta oikein mitään, avioliitoa, parisuhdetta, toisia ihmisiä jne.

Kaiken lisäksi tulee sellainen käsitys, että tätä kaikkea ihannoidaan. Tätä me halutaan, tämä on hienoa.

Ei se ole ihme, että iltapäivälehdistä luetaan kuinka yhteiskunta voi huonosti ja kaikenlaista sattuu.

Nii-in ei pitäisi minunkaan miettiä vaan lähteä naapurin tätiä panemaan.

Täällä ainakin yksi joka ihannoi omaa miestään, siitåä saakka kun ollaan tavattu olen ollut vain hänen!!! Ja olen YLPEÄ siitä!!!
Joten älä ny naapurin tätiä pane vaikka akkasi ruman ja saastaisen tempun tekikin...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.10.2005 klo 11:06 Pietro Antero kirjoitti:
Näin näyttää asiat nykyään olevan. Ei kunnioiteta oikein mitään, avioliitoa, parisuhdetta, toisia ihmisiä jne.

Kaiken lisäksi tulee sellainen käsitys, että tätä kaikkea ihannoidaan. Tätä me halutaan, tämä on hienoa.

Ei se ole ihme, että iltapäivälehdistä luetaan kuinka yhteiskunta voi huonosti ja kaikenlaista sattuu.

Nii-in ei pitäisi minunkaan miettiä vaan lähteä naapurin tätiä panemaan.

Niin, no, mä vaan yritin selittää, että monille juttu on eri, jos seurustelee, tai jos EI VIELÄ seurustele.
Vaikka mullakin oli monta "turhaa"(yhdenillan) suhdetta, joissa ei ollut tarkoituskaan olla uskollinen, ei se tarkoita sitä, että miestäni pettäisin!!! säännöt ovat aivan erilaiset suhteessa, kuin "suhteessa"...
käsittääkseni naisesi ei sua kuitenkaan enää suhteen virallisesti alettua pettänyt. eikö?
Toisaalta, jos sä vaan etsit syytä tehdä itsekin syrjähypyn, niin, kai sen tosta väännettyä saa...mutta, silloin teidän suhteenne taitaa olla ohi... :/ Onko se sen arvoista?

Eipä jaksa tästä enenpää jauhaa. Onneksi tiedän itse miten tallaan, enkä nyt oikeasti tuollaisesta ala hölmöilemään.

Kunhan nyt vähän provoilen kun näyttää yleinen asennoituminen olevan mitä on...

Taidanpa lähteä kahville ja työpaikan vessaan täräyttämään neljän sävel-lajin pierun.... \|O \|O

mä kyllä tajuan miks toi suututtaa. Mä ainakin olis alkuun tosi ihastunut mieheeni ja ei olis ajatuksiini mahtunut toinen mies, saati sitten sänkyyn. Mut mies on jälkeenpäin sanonut et on se saattanut alkuaikoina jonkun muunkin kaa naiskennella, kun ei oo viä tiennyt et meijän suhteesta tulis niin vakava. No ei oo tiennyt ei, mut just suhteen alkuaikoinahan sitä yleensä ollaan niin ihastuksen huumassa että pidetään toista tosi ainutlaatuisena...mut empä mä oo tosta enää hermoillut, onhan meillä monta hienoa vuotta jo takana ja ihana perhe. Tosin jos olisin tuolloin tiennyt kuinka "ainutlaatuinen" miehelleni olin, ei kyllä olisi yhtäkään yhteistä vuotta takana...