Avatusta vaippapaketista?

Eli sain ystäväni äidiltä kaikkea mahdollista vauvatarviketta... Tavaroiden mukana tuli liberon vaippoja, jotka hän oli säästänyt antaakseen ne vaipat jollekkin joka tarvii, mutta sitten minä olinkin vasta eka joka sai lapsen lähipiirissä, eli vaippapaketti ollut auki tosi kauan. Nyt mietin että raaskiiko niitä vaippoja vielä käyttää, kun ne tosiaan on ollut säästössä joku 3v.. Ihan normaalin näköisiä vaippoja on, mutta meneekö ne miksikään avattuina? Tyhmä kysymys joo, mutta käyttäisittekö itse?
 
vieras aapee
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 11:57 mie vaan kirjoitti:
tota, miksei niitä vois käyttää? Ei kai ne vanhene :D kyllä mä ainakin käyttäisin =)
Ihan kysyin että jos täällä jotain vaippatietäjiä, jos ne vaikka rapistuu tai jotain :LOL: . emmä tiiä, tyhmiä kyselen :LOL: =)
 
vieras aapee
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 12:00 Aaban kirjoitti:
Eivät mene miksikään! Vai onko kuka nähnyt vaippapaketissa parasta ennen päiväystä tai viimeistä käyttöpäivää? :)
Ei ole näkynyt ei.. ja mulla ei nyt tuolla pakettiakaan tallessa, mutta mietin että jos siellä on se pönikän merkki missä 12m... Siis se että avattuna 12kk, mikä yleensä on kaikissa tahnoissa, puhdistusliinoissa ym. Mutta tätä mäkin ajattelin, että kait voi käyttää. Kyselin vaan jos mä olen ihan hakoteillä ja niitä ei kannatakaan käyttää, mutta kiitos vastanneille :hug:
 

Yhteistyössä