Avaruusseikkailu E 18

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

JONSERED Karhunkantaja

Vieras
Paikka:
Planeetta Maa
Karnaisten tunneli

Aika:
Intergalaktista normaaliaikaa eilen iltapäivällä

Minä: "Aika hauskoja nää tunnelit, tällainen pittoreski ja kansallisromanttinen fiilis ajellessa täällä maan povessa."
Äijä: " Jaa. Sää jätit taas tohon mukis pohjalle pal enemmä juatavaa ku mää."
Minä:" Tulee ihan Star Trek-olo, kun seuraa noiden valojen vilkkumista ensin kohti ja sitten ohi.
Tää on mun komentosiltani, mä ole kapteeni Kirk ja mä saan jättää juotavaa just niin paljon ku haluan! Sä saat olla Data ja Repa on Spock. Hyuomio, siirrymme poimuajoon!"
Äijä: " *huokaus* Niinpä tietenkin..."
Minä: "Data, lisää mehua! Mä olen kapteeni ja määrään täällä!"
Äijä: "Onneks tää on vaan 2,5 kilsaa pitkä tunneli..."

Aluksemme pulpahtaa päivän valoon tunnelin toisesta päästä.
Minä: "Tiedttekste, miks Spockin veri on vihreää?"
Äijä: "Ei. eikä kiinnosta, mutt musta jotenki tuntuu, ett sää kerrot kuitenkin... *alistunut huokaus*"
Minä: " Höh, kaikkihan sen tietää, että vulcanuslaisilla on veressä kuparia ja meillä rautaa ja kun kupari reagoi hapen kanssa, tulee vihreitä oksideja... kato vaikka jotain kupariesineitä."
Äijä: " Jos sää vaan ajaisit ja vaikka joisit lisää tuoremehua..."
Minä: " Mitenköhän toi ilmanvaihto on toteutettu näissä tunneleissa? Siis mihin suuntaan noi turbiini ilmaa höykyttää? Onkohan siinä huomioitu vallitseva tuulensuunta? ... toisaalta, jos on lämmin päivä, aurinko lämmittää tunnelin suulla ilmaa, joka kohoaa ja tunnellista tulee viileämpää ilmaa tilalle. Entä jos heti edessä onkin toinen tunneli? Miten se muuttaa ilmanvirtausta? Mutta luulisi kannattavan hyödyntää ilman luonnollista liikesuuntaa... Tai jos noi tunnelien sähkösysteemit villiintyvät ja saavat tietoisuuden ja alkavatkin tuhota autoj"
Äijä: " Siirrymme poimuajoon. Kapteeni on hyvä ja keskittyy ohjaamiseen ja jättää ajattelun muille."

:D :laugh:

Eikö kukaan halua kommentoida mitenkään tällaista normaalia automatkakeskustelua? Jälkeenpäin tuli mieleen, että varmasti kaikki, aina ja jokaisessa tunnelissa leikkivät Star Trekiä. Ilmeisesti olin oikeassa, kun kukaan ei muuta väitä. :saint: :D

Kaveri luki insinööriksi ja aina kun opiskelijatovereilla alkoi keittää, niin he alkoivat höpistä joitain Star Trek -juttuja. Mittalaitteen ääressä puuhastellessaan alkoivat mutista "Poimu 9 ja eteenpäin..."

Minulla on pankkiautomaatilla asioidessani tapana painaa "Näytä saldo ruudulla"-nappia ja mutista samalla "On screen" Picardin tyyliin.

Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Kaveri luki insinööriksi ja aina kun opiskelijatovereilla alkoi keittää, niin he alkoivat höpistä joitain Star Trek -juttuja. Mittalaitteen ääressä puuhastellessaan alkoivat mutista "Poimu 9 ja eteenpäin..."

Minulla on pankkiautomaatilla asioidessani tapana painaa "Näytä saldo ruudulla"-nappia ja mutista samalla "On screen" Picardin tyyliin.

:laugh: Eli normaalia on!

Keilaus käynnissä, klingonit lähestyvät.

Osa II

Minä: "Höh, nukkuuks kaikki muksut jo?"
Mossad: "Mä en... muut nukkuu."
Minä: " Haa! Tunneli!
Data, laske uudet koordinaatit, klingonien sotalaivasto tavoittaa meitä. Keilaus käynnissä... Vulcanuslaisten saattoalus ohittaa meidät, siirrymme poimuajoon"
Mossad: *huokaus* "Miks mä en voinu nukahtaa kanssa..."
Minä: "Data, olet andoidi, et tarvitse unta."
Mossad: "Äää-äh..."

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
Mäkin tykkään Karnaisten tunnelista ja leikin aina olevani sisällä tietokonepelissä jossa ajetaan loputonta tunnelia. Jossain vaiheessa alkaa aina pelottaa.

:D Se on ihana tunneli!

Helsingistä päin ajettaessa tulee ensin niitä pienempiä, niissä voi aloitella...

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Osa II

Minä: "Höh, nukkuuks kaikki muksut jo?"
Mossad: "Mä en... muut nukkuu."
Minä: " Haa! Tunneli!
Data, laske uudet koordinaatit, klingonien sotalaivasto tavoittaa meitä. Keilaus käynnissä... Vulcanuslaisten saattoalus ohittaa meidät, siirrymme poimuajoon"
Mossad: *huokaus* "Miks mä en voinu nukahtaa kanssa..."
Minä: "Data, olet andoidi, et tarvitse unta."
Mossad: "Äää-äh..."

Kröhöm höhöm! Eikös Federaatio ollut jo kavereita klingoneiden kanssa, kun Data oli kuvioissa. Kysyn vaan!

Alkuperäinen kirjoittaja asdasd:
Kröhöm höhöm! Eikös Federaatio ollut jo kavereita klingoneiden kanssa, kun Data oli kuvioissa. Kysyn vaan!

Saattoi ollakin, mutta Karnaisten tunneli sijaitsee madonreiässä, jossa aikaulottuvuus ryppyää... :D

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
*jottei vaikuttaisi nipottavalta nörtiltä, välttelee kiusausta huomauttaa, ettei Data palvellut samaan aikaan Spockin ja Kirkin kanssa*

B) :laugh:

Minähän jo selitin asian :saint: Enkö muka selittänyt? :kieh:

Yhteistyössä