Avainlenkki varpaassa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WompaTiger
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

WompaTiger

Aktiivinen jäsen
05.06.2008
4 305
0
36
Juu, tuota. Nyt ei saa nauraa. Mutta mulla juuttui sellanen avainlenkki varpaaseen kun leikitin koiraa ja laitoin sellasen avaimenperä pehmolelun kiinni ukkovarpaaseen. Hienosti se siihen solahti, mutta nyt ei kyllä lähde enää irti. :headwall: :ashamed: :laugh: :'( :/ |O

Niin ja jos ei lähde noin, niin venytät sitä lenkkiä sit vaan kiertämällä sitä auki, jos se on sellanen perinteinen. Pilallehan se menee, mutta jos ei muuten lähde irti työkalut avuksi :D

Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:
Mies lähti hakemaan anoppilasta pihtejä tai rautasahaa.. Vannotin että ei saa kertoa mihin tarkoitukseen. :ashamed: :laugh:

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Oikeesti, tää voin sattua mullekin!!! Ihanaa että on muitakin samanlaisia! :ashamed: :kieh: :laugh:

Toivottavasti pian saat varpaasi vapaaksi! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nueva:
Joko on varvas vapaana? :D

Juu, pihdeillä mies sai loppujen lopuksi avainlenkin poikki, joutui soittamaan appiukolle että tuo isommat pihdit kun varvas alkoi jo tummua ja oli kokoluokkaa banaaninpuolikas.. :laugh: Siinä ne sitten ihmetteli ja varpaan ympärillä ja mä oisin voinut kuolla häpeästä! :ashamed:

mun mies kertoo juttua harjoittelijapojasta joka tukki vehkeensä johonkin metalliholkkiin vessareissulla, paperitehtaalla siis oli töissä.
Ambulanssilla vietiin polille ja tais rautasahakin olla kuvioissa mukana lopulta :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Bree:
mun mies kertoo juttua harjoittelijapojasta joka tukki vehkeensä johonkin metalliholkkiin vessareissulla, paperitehtaalla siis oli töissä.
Ambulanssilla vietiin polille ja tais rautasahakin olla kuvioissa mukana lopulta :whistle:

Mä en sentään ambulanssia tarvinnut.. Rautasahalla se mieskin yritti, mutta oli niin isoa sorttia saha (ja varvas siinä vaiheessa) että ei siitä naarmuitta olisi selvinnyt. Pihdeillä selvittiin, kunhan sai vaan otteen sieltä turvonneeseen varpaaseen uponneesta lenkistä.

Mies lähti hakemaan anoppilasta pihtejä tai rautasahaa.. Vannotin että ei saa kertoa mihin tarkoitukseen. :ashamed: :laugh:

Millanen mies sulla oikeen on?
Nuo kuuluu jokamiehen työkaluvalikoimiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Tosimies:

Millanen mies sulla oikeen on?
Nuo kuuluu jokamiehen työkaluvalikoimiin.

No ne oli siellä muuttolaatikossa, kun ollaan muutettu ja osa tavaroista oli siellä säilössä, mm. työkalut. Rautasahaa meillä ei kyllä olisi ollut, mutta pihdit oli ihan meidän.

Alkuperäinen kirjoittaja Bree:

Oho :D :D :D Pikkasen noloa!! Jäipä poika kiinni vessareissun iloista :D

Yhteistyössä