avaimet käteen- talot

• Viestiketjun aloittaja kyselee
  • Ensimmäinen viesti
kyselee
Mietitään, että jos rakennuttaisi talon avaimet käteen-periaatteella, kun ei olisi oikein aikaa eikä jaksamista ryhtyä itse rakentamaan. Onko kellään kokemuksia tällaisesta?

Löysin netistä omatalon, oravaistalon ja desingtalon, joilla on valmistaloja myynnissä. Onko vielä muitakin firmoja olemassa?

Kaikki tiedot ja mielipiteet ovat tervetulleita.

[QUOTE="mä";22223139]Mihin se meni? Anteeksi uteliaisuus.[/QUOTE]

Maansiirtotyöt, tontin vesi, viemäri ja salaojat, liittymät, luvat ja valvonta. Tämän lisäks ollaan itse rakenettu tässä samalla taloon yläkertaa, siihen on mennyt nyt parisen tonnia ja tulee vielä muutama tonni menemäänkin.

"ert"
Oravaistalo lienee noista laadukkain ja samalla myös hintavin.
Oravaistalolla perustukset eivät kuulu siihen talon hintaan, vaan asiakas tekee/teettää ne itse. Miehen siskon perheellä on Oravaistalon Hanna puolitoistakerroksisena ja he ainakin ovat olleet tyytyväisiä, ovat asuneet talossaan noin nelisen vuotta. Mitään alapohjan homeongelmia ei ole ollut.

Sanoja_ei_tekoja
Mietitään, että jos rakennuttaisi talon avaimet käteen-periaatteella, kun ei olisi oikein aikaa eikä jaksamista ryhtyä itse rakentamaan. Onko kellään kokemuksia tällaisesta?

Löysin netistä omatalon, oravaistalon ja desingtalon, joilla on valmistaloja myynnissä. Onko vielä muitakin firmoja olemassa?

Kaikki tiedot ja mielipiteet ovat tervetulleita.
Sopii naisille joilla ei ole miestä tai jos mies on aivan KÄDETÖN.

Yhteistyössä