avaanko sateenvarjon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt harmaa

Vieras
Tapasin ihanan miehen, olemme tavanneet, ihan viattomasti, pari kertaa. Kaikki välillämme tuntuu olevan niin ihanaa. Yksi ongelma olemme kumpikin tahoillamme naimisissa ja kummallakin on lapsia.

Eipä se elämä aina kovin helppoa ole täälläkään ollut. Jos haluat jutella enemmänkin asiasta, niin kirjaudu ja laita yv.tä!!! Tosin lähden aamulla reissuun ja olen koneiden ulottumattomissa ainakin sunnuntaihin asti, mutta sitten aikaa porista enemmän....

Kannattaa satsata kaikki kiintymys omaan kumppaniin tai erota.Näin yksiselitteinen on vastukseni, koska muusta joutuu maksamaan liian kovan hinnan.Kaksi perhettä siinä on pää pölkyllä ihastumisen takia.

Ei mitään moralisointia, vaan elämä on tämmösen opetuksen mulle kantapään kautta suonut :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:
Kannattaa avata.

Miksette lopeta tahoillanne suhteita, ja sitten aloita ihan puhtaalta poydalta? Jos mies on niin ihana, ansaitsee han sellaisen kohtelun, kuin myos varmasti puolisonne.

Olen Alma Puunaulan kanssa täysin täysin samaa mieltä, noin itse olen toiminut!
En usko edes että ennenkuin eron on puinut päässään uutta suhdetta ei kannata aloittaa.
Turha viedä vanhoja traumoja uuteen suhteeseen.
Ei tarvitse aukasta varjoa, ihan hyvällä ja kokemuksesta puhun!

Juu, niin minullekin kävi aikoinaan ja päästettiin asiat luisumaan ihan mielettömään hullaantumiseen, josta ei varmaan edes voi toipua koskaan (aikaa kulunut jo yhden ihmiselämän verran :whistle: ) .
En suosittele, mutta muistan että kiusaus on suuri - sitä ihastumisen ja hullaantumisen tunnetta ei kuitekaan kovin usein koe =)

Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmaa:
Tapasin ihanan miehen, olemme tavanneet, ihan viattomasti, pari kertaa. Kaikki välillämme tuntuu olevan niin ihanaa. Yksi ongelma olemme kumpikin tahoillamme naimisissa ja kummallakin on lapsia.

Itse tiedät et haluatko myös itseäs kohtaan samanlaista kohtelua omalta mieheltäs?Miehellä olis toisen naisen kans todella ihanaa,ja mistäs sitä tietää vaikka onki,kun ei teidän parisuhde kunnossakaan ole..

Yhteistyössä