AVA-klinikka

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mieli Maassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mieli Maassa

Vieras
Onkos täällä joku, joka osaisi kertoa kokemuksiaan Tampereen AVA-klinikasta? Varasin meille ajan ensi käynnille (lokakuun loppuun :( vasta )
Kuulisin mielelläni sekä hyvät että huonot kokemukset. Onko joku lääkäri jolle ehdottomasti kannattaa hakeutua tai toinen, jota itse välttelisit jatkossa? Jännittää jo niin helskutisti!!
 
Hei!
Pelkkää hyvää sanottavaa! Ketään lääkäriä ei todellakaan tarvitse vältellä. Kohtelu ollut aina hyvää ja ymmärtäväistä.
Meillä on Avan hedelmiä kolme, kaksi tyttöä ja yksi poika. Vuodenvaihteen jälkeen aiomme mennä asiakkaaksi vielä (viimeisen?) kerran.

Meillä oli niin, että olemme joka kerta joutuneet lääkärin kehotuksesta hieman odottamaan. Kannatti kuunnella, sillä jokainen lapsi lähti sitten ekasta hoitorupeamasta.

Tsemppiä! :hug:
 
Itse en ole hoidoissa AVA klinikalla mutta muutama tuttu on ollut ja valitelleet, että lääkäri vaihtui usein.
Itse olemme hoidossa Väestöliitossa Tampereella. Siitä meillä on positiivinen kokemus.
Kannattaa aina muistaa, että toisen negatiivinen kokemus voi olla toiselle positiivinen kokemus. Jokainen omana persoonanaan ja odotuksineen hoitolaitoksiin menee.
 
Meillä positiivisia kokemuksia Avasta, viime keväältä. Ensimmäinen hedelmöityshoito, ivf, ja heti tärppäs - kaksoset köllöttelee vatsassa edelleen rv 24+3. Meillä oli alusta asti yksi ja sama naislääkäri, josta molemmat tykättiin. Muutenkin koko henkilökunta TÄYDELLISEN ammattitaitoista ("vastaanottotiskistä" alkaen), olisin vaikka henkeni niitten käsiin antanut... Rauhoittavat tilat ja ympäristö, kertakaikkiaan positiivinen kokemus (jos tämän asian tiimoilta sellaista voi sanoa)! Tsemppiä kovasti!! Ja muista KYSELLÄ aina, kun siltä tuntuu, niin ne sieltäkin antavat ohjeeksi...
 

Yhteistyössä