M
Mieli Maassa
Vieras
Onkos täällä joku, joka osaisi kertoa kokemuksiaan Tampereen AVA-klinikasta? Varasin meille ajan ensi käynnille (lokakuun loppuun
vasta )
Kuulisin mielelläni sekä hyvät että huonot kokemukset. Onko joku lääkäri jolle ehdottomasti kannattaa hakeutua tai toinen, jota itse välttelisit jatkossa? Jännittää jo niin helskutisti!!
Kuulisin mielelläni sekä hyvät että huonot kokemukset. Onko joku lääkäri jolle ehdottomasti kannattaa hakeutua tai toinen, jota itse välttelisit jatkossa? Jännittää jo niin helskutisti!!