K
Keittiönoita
Vieras
Ihan vaan teidän iloksenne, ettei olisi niin tylsää. Tervetuloa Kaksplussalle siksi aikaa, kun omanne on nurinniskoin =) Kyllä se sieltä vielä nousee ja pääsette takaisin kotiin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tän mäkin osaan ;):Av-mammat teeskentelee orgasmeja ja käyttää eineksiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ihan vaan teidän iloksenne, ettei olisi niin tylsää. Tervetuloa Kaksplussalle siksi aikaa, kun omanne on nurinniskoin =) Kyllä se sieltä vielä nousee ja pääsette takaisin kotiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Tän mäkin osaan ;):Av-mammat teeskentelee orgasmeja ja käyttää eineksiä.
Miksi järkyttynyt? Mähän vaan koitin saada aikaiseksi av:n piorukalle jotain äksöniä, kun aiemmin valittelivat, että täällä meillä on niin tylsää.Alkuperäinen kirjoittaja mii:Enpä olis keittiksen uskonu tälläistä ketjua aloittavan. Olen järkyttynyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Miksi järkyttynyt? Mähän vaan koitin saada aikaiseksi av:n piorukalle jotain äksöniä, kun aiemmin valittelivat, että täällä meillä on niin tylsää.Alkuperäinen kirjoittaja mii:Enpä olis keittiksen uskonu tälläistä ketjua aloittavan. Olen järkyttynyt.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Mikä on av-mamma???
Joskus on kyllä vähän sellainen fiilis, että ollaankinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Mikä on av-mamma???
Vauvan aihe vapaa- mammat. Ihan kuin me oltais mitäs nyt mammoja.
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:..pitäsköhän mun loikata vauvan puolelle..? :ashamed:
o eikö me ollakin? Tosin aina puhutaan avlaisista ja plussalaisista.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Joskus on kyllä vähän sellainen fiilis, että ollaankinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Mikä on av-mamma???
Vauvan aihe vapaa- mammat. Ihan kuin me oltais mitäs nyt mammoja.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:..pitäsköhän mun loikata vauvan puolelle..? :ashamed:
Mä olen loikkari =) loikkasin vauvalta tänne
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:..pitäsköhän mun loikata vauvan puolelle..? :ashamed:
Mä olen loikkari =) loikkasin vauvalta tänne