Jepu jee.Vittu te mamma-palstoilla käyvät miehet olette tyhmiä.
Onko sinulla muuten kuvitelma älykkyydestäsi?Vittu te mamma-palstoilla käyvät miehet olette tyhmiä.
Joo, ei täällä oikeasti ole laadukkaampaa keskustelua. Sitä paitsi tää paikka on muutenkin ihan kuollut.Alkuperäinen kirjoittaja peestä;30576352:Täälläkö laadukkaampaa keskustelua? Jopa vittuilu on ite oot - äitis oli -tason tökittelyä.
Juuri tämän takia pidän anonyymeistä palstoista. En kauaa ehtinyt täällä olla ja jo nyt sain jonkun sekopäästalkkerin.Arvatkaa kenen näppikseltä:
AV-nimimerkit päivittyvät vanhoihin viesteihin!!!
Näin joku kertoi siellä. Eli muistelkaa nyt tarkkaan mitä olette kirjoittaneet sinne ennen kuin rekisteröidytte.
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2433161-av-nimimerkit-paivittyvat-vanhoihin-viesteihin/
Väärin. Sinä olet tyhmä apina, joka huutelee mitä sylki suuhun tuo. Ei ole kovinkaan ihmeellistä, ettei sinusta pidetä.Juuri tämän takia pidän anonyymeistä palstoista. En kauaa ehtinyt täällä olla ja jo nyt sain jonkun sekopäästalkkerin.
anteeks mut mua naurattaa ihan sikana toi sun nimimerkki :'D "kusiset naurut" voin niin kuvitella av-mamman löysän alapään että tosiaan kuset lirahtaa kun vähän naurahtaaÄlkää välittäkö Björn on pelkkä suomenruotsalainen idiootti.
Nyt sua on kyllä huijattu.Arvatkaa kenen näppikseltä:
AV-nimimerkit päivittyvät vanhoihin viesteihin!!!
Näin joku kertoi siellä. Eli muistelkaa nyt tarkkaan mitä olette kirjoittaneet sinne ennen kuin rekisteröidytte.
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2433161-av-nimimerkit-paivittyvat-vanhoihin-viesteihin/
Huomasitko, kenen näppikseltä tuo oli lähtöisin? Ei minua tuollaisilla huijata.Alkuperäinen kirjoittaja Höpsistä;30576441:Nyt sua on kyllä huijattu.
.. ja sitten vielä me, jotka osallistutaan keskusteluihin vähän useammalla foorumilla.Tässä on nyt muodostumasa kolme leiriä, ne jotka jäi av:lle, ne jotka tuli tänne ja he jotka siirtyivät sana vapaalle. Joten apua!! Mitä mä nyt teen?? Mikä on se oikea paikka!??