AUUU NYT SATTUU!!!!

Mursin meinaan käteni :eek: Joo o ihan totta se on ja vielä kotona liukastuin vesilammikkoon kylppärin ulkopuolella ja vasen käsi jäi alle.
Koksissa prkl 5tuntia tuntia kärvennyin ennenku koko homma oli valmis :kieh:
Nyt on avuton olo ku on vaa yksi käsi, luojan kiitos mun poika ei oo vauva enää se tästä nyt vielä puuttuisi.
 
Ei oo kiva olla käsi kipsissä, yllättävän paljon rajottaa elämää. :/ Itse muistan esmes hiusten föönäämisen erittäin hankalaksi. :D

Kipsasko heti oikeeseen asentoon? Mulla kävi niin et oltiin päivystyksessä kipsattu virheasentoon ja viikon päästä kontrollissa joutuivat murtamaan uudetsaan että saivat oikeeseen asetnoon. :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja kimallus:
Ei oo kiva olla käsi kipsissä, yllättävän paljon rajottaa elämää. :/ Itse muistan esmes hiusten föönäämisen erittäin hankalaksi. :D

Kipsasko heti oikeeseen asentoon? Mulla kävi niin et oltiin päivystyksessä kipsattu virheasentoon ja viikon päästä kontrollissa joutuivat murtamaan uudetsaan että saivat oikeeseen asetnoon. :x
Aineki ne sano et hyvään asentoon meni! Viikon päästä tosiaan joo uusi röntgen, vähän alkaa vaan nyt käsi jomottaa enkä saanu mitään kipulääkkeitä sano vaa että syö buranaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippä-85-:
Alkuperäinen kirjoittaja kimallus:
Ei oo kiva olla käsi kipsissä, yllättävän paljon rajottaa elämää. :/ Itse muistan esmes hiusten föönäämisen erittäin hankalaksi. :D

Kipsasko heti oikeeseen asentoon? Mulla kävi niin et oltiin päivystyksessä kipsattu virheasentoon ja viikon päästä kontrollissa joutuivat murtamaan uudetsaan että saivat oikeeseen asetnoon. :x
Aineki ne sano et hyvään asentoon meni! Viikon päästä tosiaan joo uusi röntgen, vähän alkaa vaan nyt käsi jomottaa enkä saanu mitään kipulääkkeitä sano vaa että syö buranaa
No hyvä, eiköhän mulla ollu vaan huono tuuri. Sillo päivystyksessä se lääkäri olikin vähän epävarman tuntuinen, mutta ei kuitenkaan asiaa silloin korjannut. :kieh:

Pikaista paranemista! :flower:

 
äiiti-yö
Kimallus ja ap: mikä teiltä oli mrtunu/mennyt poikki? Mulla vähän sama tilanne kuin kimalluksella,että kipsattu väärään asentoon.Kipsauksesta tosin jo 3viikkoa aikaa.Maanantaina luultavasti edessä leikkaus ja murtuma tuetaan ns.piikillä,kun ei muuten pysy oikeassa asennossa
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiiti-yö:
Kimallus ja ap: mikä teiltä oli mrtunu/mennyt poikki? Mulla vähän sama tilanne kuin kimalluksella,että kipsattu väärään asentoon.Kipsauksesta tosin jo 3viikkoa aikaa.Maanantaina luultavasti edessä leikkaus ja murtuma tuetaan ns.piikillä,kun ei muuten pysy oikeassa asennossa
Mä kaaduin käteni päälle ja värttinäluun alaosa murtui.

Tosiaan siellä päivystykseesä toisella puolella SUomea (olin reissussa) kipsasivat väärin ja lekuri kai aateli mitäs väliä, kun ei akka tuu 500 kilsan päähän valittamaan. Tai jotain.

Kun menin kotona sit lekuriiin niin se nauroi (oikeesti) et miten tällai voi laittaa! Sit menivät ja mursivat (se muuten sattui enemmän kuin synnytys :D ). Mulla oli kans riski joutua leikkaukseen, mutta hyvin kaikki meni. Nyt tuosta tapahtumatsa on kaksi vuotta.
 

Yhteistyössä