K
Kiinnostais tietää
Vieras
Eli siis saako pahviset kaljalaatikon kuoret heittää paperinkeräyksee, vai pitääkö heittää seka jätteeseen? Vai mihi mä noita lykkään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No en ala parin kaljalaatikon takia etsiin paikkakunnan pahvin keräystä. Sen verran laiska olen kuitenkin.. :nolo: Mutta tossa roskakatoksessa voin vähän miettiä, että mihin niitä roskiani laitan.
Alkuperäinen kirjoittaja pökö:Alkuperäinen kirjoittaja ap:No en ala parin kaljalaatikon takia etsiin paikkakunnan pahvin keräystä. Sen verran laiska olen kuitenkin.. :nolo: Mutta tossa roskakatoksessa voin vähän miettiä, että mihin niitä roskiani laitan.
No, niin mä vähän ajattelinkin, ettei tollanen kaljanlipittäjä tosissaan kierrätä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ööh. Enpäs oikein osaa sanoo. Kun kaikki harmaita lootia mis ei lue mitää. Paperin keräys, ja bio loota on eriksee. Eli varmaankaan siis ei oo erikseen. Mä en viä oo ihan täysin perillä lajittelusta.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukka86:harmaat on kait yleensä sekajäte...
bio taasen vihreä
Alkuperäinen kirjoittaja kukka86:harmaat on kait yleensä sekajäte...
bio taasen vihreä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kukka86:harmaat on kait yleensä sekajäte...
bio taasen vihreä
Meillä on sellanen pieni ruskee, mut sillähän ei mitää väliä oo minkä värinen se on.![]()