Auttakkee vähä lajittelu asiassa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiinnostais tietää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kartonki keräys, tai siis se mihin voit survoa pahvilaatikot, maitotölkit sun muut.

paperin keräys on taas kaikki se tavara joka tulee postilaatikosta, mutta joka ei ole paksun pahvin peitossa.

No en ala parin kaljalaatikon takia etsiin paikkakunnan pahvin keräystä. Sen verran laiska olen kuitenkin.. :nolo: Mutta tossa roskakatoksessa voin vähän miettiä, että mihin niitä roskiani laitan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No en ala parin kaljalaatikon takia etsiin paikkakunnan pahvin keräystä. Sen verran laiska olen kuitenkin.. :nolo: Mutta tossa roskakatoksessa voin vähän miettiä, että mihin niitä roskiani laitan.

No, niin mä vähän ajattelinkin, ettei tollanen kaljanlipittäjä tosissaan kierrätä :)

Ööh. Enpäs oikein osaa sanoo. Kun kaikki harmaita lootia mis ei lue mitää. Paperin keräys, ja bio loota on eriksee. Eli varmaankaan siis ei oo erikseen. Mä en viä oo ihan täysin perillä lajittelusta. :)

Alkuperäinen kirjoittaja pökö:

No, niin mä vähän ajattelinkin, ettei tollanen kaljanlipittäjä tosissaan kierrätä :)

Höpö höpö! Alumiinitölkkejä kierrätän varpisti! :P :D :laugh:

Ööh. Enpäs oikein osaa sanoo. Kun kaikki harmaita lootia mis ei lue mitää. Paperin keräys, ja bio loota on eriksee. Eli varmaankaan siis ei oo erikseen. Mä en viä oo ihan täysin perillä lajittelusta. :)

jos vastasit mulle, niin kyl niissä lukis luultavasti, jos olis

Yhteistyössä