En tuosta kyseisestä laitteesta tiedä, mutta simppeleitä ovat. Yleensä kyllä maito laitetaan niihin erikseen.Äh... eiks se ole aika yksinkertainen masiina? Mä niin haluaisin niitä erikoiskahveja, missä on makua ja maitoa, mutta mun maha ei varmaan kestäis. Mutta olis niin kivalta kuulostava laite. Ainut huono puoli, että kaksi juojaa tekis homman kalliiksi. Ja tietysti se jäte. Mutta eikös se kuori ole metallijätettä?
Halvemmalla ja helpommalla pääset jos ostat sellaisia purkkijauheita, joita sekotellaan kuumaan veteen. Aivan sama asia ainakin maulta. Ja mun mielestä se kone ei ole mitenkään erityisen yksinkertainen ja simppeli, tai siis ei se nyt rakettitiedettäkään ole, mutta samalla vaivalla keität suodatinkahvia ja sekotat sinne suklaata ja maitoa.Äh... eiks se ole aika yksinkertainen masiina? Mä niin haluaisin niitä erikoiskahveja, missä on makua ja maitoa, mutta mun maha ei varmaan kestäis. Mutta olis niin kivalta kuulostava laite. Ainut huono puoli, että kaksi juojaa tekis homman kalliiksi. Ja tietysti se jäte. Mutta eikös se kuori ole metallijätettä?
No kun just tätä kysyin mun exältä, joka hankki kapselikeittimen, että eikö ne annospussijuomat vastaa tuota keitinlitkua. Ei kuulema :O Voisin jopa kuvitella, että ovat parempia kuin nuo keittimen juomat. Ainakin hemmetin paljon yksinkertaisempia. Ja halvempia. ja vähemmän roskaa.Halvemmalla ja helpommalla pääset jos ostat sellaisia purkkijauheita, joita sekotellaan kuumaan veteen. Aivan sama asia ainakin maulta. Ja mun mielestä se kone ei ole mitenkään erityisen yksinkertainen ja simppeli, tai siis ei se nyt rakettitiedettäkään ole, mutta samalla vaivalla keität suodatinkahvia ja sekotat sinne suklaata ja maitoa.
Oman roskamaakarini vaihdoin taannoin kolmeen oikean kahvin pakettiin
No, makuasioista ei voi kiistellä. Toiset tykkää, toiset ei. Mä en ole edes maistanut niitäAlkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;30543459:Kyllä se tekee ihan erikoispaskaa kahvia.
Etkä todellakaan ole menettänyt mitään.No, makuasioista ei voi kiistellä. Toiset tykkää, toiset ei. Mä en ole edes maistanut niitä
No, se roskaaminen ei ihan niin paljon siinä paina. Varmaan keksisin käyttöä kapseleille. Kun mä luulen, että ne on hyvänmakuisia kahveja, mutta maha ei kestä.OSTA jos haluat kahvia helpolla ja sinulla on rahaa.
ÄLÄ OSTA jos sinua itkettää roskaaminen, mielessäsi kummittelee se että kahvin kilohinta kapseleissa on kova ja olet sitä mieltä, että "pahaa se on kummiskis".