auttakkee?klamydiasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja t:minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

t:minä

Vieras
epäilen että minulla on klamydia. On ollut nyt ehkäisyn aikana.(nuvaring) omituista ruskeaa vuotoa ja pissatessa tuoksahtaa oudolle..:o
ja alamaha turvonnut. tein jos raskaustestinkin, mutta en osaa sanoa mikä tämä on..pitäisikö siis käydä testeissä, soittaa terkkarille( neuvolaan?) vai lääkäriin? kun ei kyllä ennemmin ole ollut tuota vuotoa ja mahan turvotusta..
ja klamydian mahdollisuus on voinut olla...mutta sekin tapahtui suikkiinotossa monta monta kuukautta sitten..eikä oikeen muilta ole tullut...?onko kellään vastausta mitä tehdä?

lääkäriin tuollaisten epäilyjen kanssa pittää mennä. Se on kuitenkin aika helppo tutkia että onko sulla se klamydia. Saat ainakin yhen syyn pois mielestä, jos testi on nega.

Alkuperäinen kirjoittaja äipykkä:
Miksi et käy lääkärillä?

No kun en tiedä että mistä kysellä? neuvolasta, tai siis terkkarilta vai lääkäristä?vai voiko sinne mennä vaan klamydiatestiin jonottamaan ilman ajanvarausta...?oon ennenkin kyllä käynyt mut anto lähetteen sieltä neuvolasta..joten en tiedä miten pitää tehdä? :o

Soita terveyskeskuksen infoon tms ja kerro tilanne, ja että tarvit lääkärin ja lähetteen labraan... Käyt siellä pissiin purkkiin ja ne siitä kattoo onks klamydia vai mikä. Se voi olla mikä tahansa muuki tulehdus....

muok. Ja varmaan ottaa papa kokeen kans... ym.

Yhteistyössä