A
Apuuva
Vieras
Miten olette lakkauttaneet kotihoidontuen? Onko pitäny joku lomake täyttää vai riittääkö pelkkä sanallinen ilmoitus tms. kelalle? Kiitos jos joku tietää...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos keskeytät sen, niin soitto riittää..
Lapsi ei ole vielä kolmea mut aloitan opiskelun syyskuun alussa...Alkuperäinen kirjoittaja buik:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos keskeytät sen, niin soitto riittää..
Juu aivan, jos itse haluaa keskeyttää, ylempänä oletin, että sitten kun lapsi täyttää 3v miten se ilmoitetaan Kelalle.
Alkuperäinen kirjoittaja apuuva:Lapsi ei ole vielä kolmea mut aloitan opiskelun syyskuun alussa...Alkuperäinen kirjoittaja buik:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos keskeytät sen, niin soitto riittää..
Juu aivan, jos itse haluaa keskeyttää, ylempänä oletin, että sitten kun lapsi täyttää 3v miten se ilmoitetaan Kelalle.
Ok, kiitti tiedostaAlkuperäinen kirjoittaja buik:Alkuperäinen kirjoittaja apuuva:Lapsi ei ole vielä kolmea mut aloitan opiskelun syyskuun alussa...Alkuperäinen kirjoittaja buik:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos keskeytät sen, niin soitto riittää..
Sitten soitto Kelaan, jos se ei riitä, ne kyllä lähettää sitten lappuja joita täyttää.