Auttakkee!!! (herpespanikointia)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamipöö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mamipöö

Jäsen
23.06.2007
531
0
16
Voiko herpes tulla sormeen?:ashamed: Mulla on ollut sillon tällön (max kerran vuodessa ) huuliherpes ja ekan kerran kun se puhkesi, se tuli silmään :o . Niin nyt mulla on sormessa semmosia kipeitä herpesmäisiä rakkuloita.. Ja alkoi just samalla tavalla kun mitä huulessa on ollu, eka tikkuilee ja kutisee, sitten tuli pieniä rakkuloita jotka "sulautui" yhdeksi isoksi..

Viimeks ollu huuliherpes lapsen syntymän jälkeen ja siitä tulee kohta kaks vuotta ja olinkin jo ehtiny huokasta että josko sitä ei enää tulis.. Mut siis voiko se tulla SORMEEN?? Paniikkia pukkaa nyt lähinnä sen takia että tarttuuko se sitten joka hemmetin paikkaan mihin kosken :o :o ? Eihän tässä uskalla lapseenkaan koskee ilman jotain suojakäsineitä.. APUA!!

Pitää vissiin lähtee kaivelemaan kaappeja josko löytys joku zovirac-voiteen jämä jostain... Onko tää nyt jotain lopun alkua vai mitä hittoa mulle tapahtuu? :snotty:

Voi se tulla sormeen. Mulla ollu huulen lisäksi selässä ja jalassa :(

Ei se ole huulesta sormeen tarttunut vaan kun sulle se virus on niin voi 'puhjeta' sitten muuallekin kun huuleen (vaikka onkin vähän harvinaisempaa).

mulla on samanlaista...läkärin mielestä on vaan kädet kuivuneet ja ne määräs mulle sillon tota 0.5% voidetta
(nimee en nyt muista mutta paketti on valkonen jossa jotain viinin tai ruskeenpunasta teksti ja kulma paketista tmv..ihan apoteekkikamaa siis)
sillä kun muutaman päivän voitelee heti kun alkaa kädet rakoileen ja kutiseen niin auttaa heti!
mulla on kyllä viime aikoina kuivunu kädet varsinki kovalla pakkasella ja sit keväällä ja syksyllä..kesällä ei niinkään!
ja mulla on myös ajoittain herpes huulessa enkä onneksi oo sitä saanu tartutettua mihinkään muuhun ruumiin osaan tai mieheen tai lapsiin..ja toivottavasti en tartutakkaan kun se on niin ärsyttävä!!!

aika kuivat kädet on kyllä ollu, mut pelottaa vaan ku tuo rakkula on niin samanlainen ku mitä huulessä on ollu.. saas nähä alkaako se "märkiä" niinku huulessa on tehny.. voi helkkarinhelkkari.. on tosiaan niin v.ittumainen koko herpes etten todellakaan haluais sitä lapselleni tartuttaa!!! :kieh: :headwall: :headwall:

Yhteistyössä