AUTTAKEES. Pissitulehus alkamassa

pelottava pontso

Aktiivinen jäsen
08.10.2006
10 493
2
36
Yöllä 4 jälkeen heräsin, pissitti. Minä EN KOSKAAN käy yöllä pissillä.
Alamasu tuntui kummalta. Pissiminen ei sattunut mutta tuntui erilaiselta.
Aattelin siinä että ei kai vaan.
Menin sänkyyn, uni ei tullu. Tunne alamasussa, rakon kohalla, tuntui selvemmin. 10 minuttia meni, taas pissitti.
Ei sattunut vieläkään. Aattelin että taitaa se vain nyt iskeä.
Takas sänkyyn, kiemurtelin ja tuskailin.
Joku idiootti työns tulikuuman sukkapuikon virtsaputkesta rakon läpi selkään asti, siis ei oikeesti vaan se semmonen kipu tuli vain. Ja selvis: pissitulehus iskee.

Otin 600 buranan, sänkyyn takas, helpotti oloa sen verran että sain torkuttua 6 asti.
Pissittää, ei varsinaista kipua ja kirvelyä, vielä!!!!
Ihan on täysin semmosta nyt että kyllä se kirvely alkaa hetkenä minä hyvänsä.
Sen verran ollu noita pissitulehuksia elämän aikana että tiijän milloin se on alkamassa ja milloin se jyllää pahiten.

Jos tää ei nyt täs reilun tunnin sisäl pahene siihen karmeimpaan pisteeseen, niin saisinkohan silti lääkettä jos lääkäriin soittasin ja sanoisin että tiijän että se kohta alkaa??

Kun semmosta meinasin että kun ois vaan tää ja huominen työpäivä enää, niin jos saisin jo parin tunnin sisällä aloitettua kuurin, ja ottaisin töihin mukaan karpalomehua (paljon ) niin selviäisinköhän töistä?

Useesti nimittäin on pissitulehus lääkkeet kera karpalomehun alkaneet helpottaa oloa tosi nopeesti. Ja jos heti saisin alotettua lääkkeet niin ei se tulehus ehkä kerkeis ees mennä niin pitkälle että istuisin vessassa joka toinen sekunti ja itkisin tuskaani.

Antaiskohan ne lääkkeet? Tahtosin kuitekii töihin.

Minun on kyllä pissanäyte pitänyt aina antaa, en ole kokeillut puhelimessa reseptiä saada. Karpalomehusta sen verran, että töissä joisin sitä aika varovaisesti, sillä on myös laksatiivisia vaikutuksia, voi olla että joka tapauksessa joutuu vessassa istumaan :ashamed: Toivottavasti pääset pian voitonpäälle tuosta keljusta vaivasta! :)

Monta kertaa oon saanu pissitulehuksessa puhelinreseptin, ilman pissinäytettä.
Se kun iskee pahaksi ihan yht äkkii, minutin päästä saattaa olla jo niin karmeeta ja tuskaista että ei voi elää (tai ainakaan ei halua enää elää ).
Ja eipä oo minulle tullu koskaan karpalomehusta laksatiivisia vaikutuksia!! Onneksi!!

Ihan 5 minutin välein oon nytkin juossu vessassa kun pissittää mutta ei tuu mitään. Ei kirvele mutta tuntuu jo enemmin.

Pirulainen kun viel 45min että tk aukee |O

Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Monta kertaa oon saanu pissitulehuksessa puhelinreseptin, ilman pissinäytettä.
Se kun iskee pahaksi ihan yht äkkii, minutin päästä saattaa olla jo niin karmeeta ja tuskaista että ei voi elää (tai ainakaan ei halua enää elää ).
Ja eipä oo minulle tullu koskaan karpalomehusta laksatiivisia vaikutuksia!! Onneksi!!

Ihan 5 minutin välein oon nytkin juossu vessassa kun pissittää mutta ei tuu mitään. Ei kirvele mutta tuntuu jo enemmin.

Pirulainen kun viel 45min että tk aukee |O

Minulla oli kerran sellaista oikein tuhtia mehua, ei mitään mehujuomaa ja huomasin kyllä pian vaikutuksen :D Olisin melkein mieluummin ollut sen pissan takia vessassa. Mutta loivempi mehu ei varmaan aiheutakaan mitään. =)

Käy lääkärissä pyydä ottamaan pikatesti heti ja sano että nyt sitä lääkettä!! Stiksauksella pissatulehdus näkyy heti jo minuutissa. Mutta on se parempi sun käydä ettei ole mitään munuasialtaan tulehdusta joka on taas pahempi juttu!

10 minuttia niin pääsee soittaan sinne.

Juu ja en tosiaan oota huomiseen. Nyt saa käydä jo minutin välein vessassa kun pissittää mutta silti ei tuu joka kerta kuin pisara ja kirveltää jo niin s******sti |O :kieh:

Millohan sitä uskaltais ottaa uuen buranan? Edellisen otin (sen 600mg ) joskus silloin ennen puolta viittä.

Antaa ne ilman tk:ssa käyntiä, jos on ollut aiemminkin. Pissatulehdushan on helposti uusiutuva. Tulehduksen oireet on melko selkeät ja usein luottavat siihen että sairastunut tietää oireet jo kokemuksesta.

Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
10 minuttia niin pääsee soittaan sinne.

Juu ja en tosiaan oota huomiseen. Nyt saa käydä jo minutin välein vessassa kun pissittää mutta silti ei tuu joka kerta kuin pisara ja kirveltää jo niin s******sti |O :kieh:

Millohan sitä uskaltais ottaa uuen buranan? Edellisen otin (sen 600mg ) joskus silloin ennen puolta viittä.

Minä sain joskus ohjeeksi, että 2kpl 400mg buranoita 4 tunnin välein pystyy ottamaan..
Joten kai sinä sitä 600mg voit ottaa kans sen 4 tunnin välein.
:hug:

Yhteistyössä