auttakeehan vähäsen.. mitä miehelle synttärilahjaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Neith

Aktiivinen jäsen
02.06.2008
7 016
0
36
multa on ideat ihan loppu..
mitä ihmettä sille ostais :ashamed:
tiedustelin toivomusta ja se sanoi että kun saa piparia niin se riittää.. mutta eihän se käy :snotty:

[QUOTE="mä";22024839]meillä tuli ihan sama vastaus..:D

Mut kävin ostaan sille uuden puhelimen..ku entinen on vuojelta pottusota.[/QUOTE]

uus puhelin vois kyllä toimia.. vielä kun tietäis että minkä se kelpuuttais :snotty:

harrastaako se mitään? tai onko puhunut jostakin minkä haluaisi? meillä esim mies hehkutti kauan geokätköilystä niin ostin sille sellaisen vekottimen millä voi hakea koordinaatteja, gps-hässäkkä. ja mä oon usein keksinyt sellaistakin mikä ei oo tavaraa mm yllättänyt iron maidenin keikalla joka oli IHAN huippu juttu mun miehelle. :)

[QUOTE="una";22025232]harrastaako se mitään? tai onko puhunut jostakin minkä haluaisi? meillä esim mies hehkutti kauan geokätköilystä niin ostin sille sellaisen vekottimen millä voi hakea koordinaatteja, gps-hässäkkä. ja mä oon usein keksinyt sellaistakin mikä ei oo tavaraa mm yllättänyt iron maidenin keikalla joka oli IHAN huippu juttu mun miehelle. :)[/QUOTE]

ei se mitään harrasta ja kaikki tollaset elektroniset vimpaimet se yleensä ostaa heti kun saa päähänsä haluta jotain, yleensä siis se ostaa kaiken heti kun se jotain haluaa :D
nyt se puhu jostain red wings hupparista joka pitäis tilata jenkeistä.. maksaa 79 dollaria
että kait sitten joku semmonen pitää tilata vaikka olenkin tähän asti vältellyt ulkomailta tilailuja :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä;22025343:
mä ostin miehelleni synttärilahjaksi leijona ketjun. semmoisen laatan. tykkäs kovasti. entäs semmoinen?

mie oon sille jo ostanut kaulakorun, sitä se käyttää 24/7

kellonkin olen sille ostanut ja muita koruja se ei käytä juurikaan

[QUOTE="vieras";22025390]Laske tuohon sitten vielä alvit ja tullit päälle, menee sataseen hinta.[/QUOTE]

näin mä vähän epäilinkin.. eli ei mikään kovin halpa huppari.. :D
mutta täytynee harkita vähäsen

[QUOTE="una";22025381]kandee googlailla voi löytyy suomestki. mut ei se sen kummempaa oo jenkeistäkää tilata :) toihan on ihan kiva jos tykkää (paa se pipari sit kaupan päälle :D )[/QUOTE]

koitin muttei löytynyt..
tietty saattais olla ihan riittävä jos hankkis red wings kaulaliinan ja kieputtaisin sitten sen ympärilleni kivasti rusetille.. piparia paketissa :D:xmas:

Yhteistyössä