auttakee...onko muita jotka on jäässä kirjaimellisesti kokoajan!!?

PieniTytönTylleröinen

Aktiivinen jäsen
20.11.2006
6 764
1
38
eli nytkin mulla kädet aivan jäiset...ja sama on varpaissa ja jalat...en mitenkään pysty olemaan sisällä ede3s ilman sukkia,pitkähihasta fleecea ja fleecehousuja...ja siis siltiukin on jäässä....onko mun verenkierto todellakin noin huono:O

Täällä sama. Ja vaik ulkona ois pukeutunu lämpimästi ja liikkuu reippaasti et hiki tulee ni ku tulee sisään alkaa pian järjetön palelu joka kestää kestämistään. Oikeastaan on lämmin vaan jos touhuu kokoajan puuhakkaasti jotain. Sisällä siis yli 20 astetta ettei siitä johu. Ollu tätä yli 10 vuotta. Kateellisena ihmisille jotka voi olla sisällä ilman sukkia. Ite ehkä joskus jos ulkona on ollu pitkään jotain superhelteitä. Aina jäässä ja huulet sinertää.

Miksi joku haluaisi olla paljain jaloin sisällä? Mutta asiaan, itse palelen lähinnä joskus ruokailun jälkeen jonkun aikaa, tai pitkän ulkoilun jälkeen, en koko ajan.

meillä 22 lämmintä mut mulla kylmä ja nahkahanskat on nytki kädessä! kohta varmaan toiset sukatki laitettava. ainakylmä. enkä polta, joskus kun joku sanonu että se aiheuttas sormien ja varpien palelua

Yhteistyössä