auttakee auttakee - miten pääsen eroon

  • Viestiketjun aloittaja tunteellinen
  • Ensimmäinen viesti
tunteellinen
Ihastumisen tunteesta. Useampi kuukausi mennyt enkä pysty unohtamaan. Välillämme ei ole tspahtunut mitään fyysistä mutta miehen puolelta aika ajoin paljon viestejä, osa suoria rohkeota. Sitten on voinut kulua aikaa viikkoja ettei kuulu mitään. Tapaamme joskus työpaikalla sattumalta, usein tupakkapaikan ohi kulkiesssni. Tervehtii ja tiedän että haluaisi jutella. Tuntuu hassulta että ei koskaan huuda perään, odota, vaanodottaa aloitettani. Toki jos kasvotusten törmätään, jää juttelemaan. Joskus soitin kahville ja tulikin mutta ei soita itse. Tiedän silti että ajattelee, viestien perusteella. Tämä on aika rasittavaa. Haluaisin todella eroon tuosta miehen ajattelusta siis että olen ns. koukussa. Halausin jotain tapahtuvan enkä sitte kuitemkaan jaksa enää odotella. Antakaa vinkkejä millä muutan ajatteluani. Tämä saisi olla jo tässä.
 
Mulla oli syksyllä samanlainen tilanne hyvin pitkälle.

Me nähtiin, välillä oli kipinää.. viestiteltiin, tuhmiakin viestejä.
ihastuin, ja kuvittelin että se on kummankin puolista, huhuja kuulin että olisikin ollut.
mutta ei se ikinä mennyt viestejä pidemmälle, flirttailua kummemmaksi.
fyysistä kosketustakaan ei ollut.

unohdin miehen, nykyään seurustelen jo toisen kanssa.. Kuulemma tämä toinen mies oli haukkunut mut perään että annan ymmärtää, mutten ymmärtänyt sen päälle. Ehkä, ehkä en: Se oli vaan flirttiä, eikä se mies itekkään ikinä tehnyt kunnon aloitetta.

muoks.

vinkki, ei se ihastus katoa hetkessä eikä toisessa.
mutta avaa silmäsi myös muille miehille.. meri on kaloja täynnä!
 
ap tunteellinem
Onko siis oikeasti olemassa henkilöitä jotka vaan haluaa flirtata jonkun kanssa kuukausitolkulla ilman että halauis mitään enempää? Eli ei tunteita mukana vaikka sit kertois ajatelleensa ja enemmänkin...

Eikä sillä väliä mutta mitä rupean tästä ajttelemaan että saan sen ihastumisem pois?
 
"vieras"
Onko siis oikeasti olemassa henkilöitä jotka vaan haluaa flirtata jonkun kanssa kuukausitolkulla ilman että halauis mitään enempää? Eli ei tunteita mukana vaikka sit kertois ajatelleensa ja enemmänkin...

Eikä sillä väliä mutta mitä rupean tästä ajttelemaan että saan sen ihastumisem pois?
Tuo mies kuulostaa siltä, että seksi kelpaisi, mutta ei halua enempää.
 

Yhteistyössä