A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ukyfv:jila, jila sä oot hyvä pila kuuluu lasten suusta
ennemmin sitten jia ja vielä enempi paremmalta kuulostaa jiia.
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Nobody:Ekaks tunnustan tyhmyyteni, mutta onko kyseessä tyttö vai poika? Poika varmaankin vai...
Alkuperäinen kirjoittaja äiti täälläkin:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Nobody:Ekaks tunnustan tyhmyyteni, mutta onko kyseessä tyttö vai poika? Poika varmaankin vai...
Samaa mietin minä. En laittaisi tällaisia epämääräisiä nimiä lapsilleni,anteeksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Alkuperäinen kirjoittaja äiti täälläkin:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Nobody:Ekaks tunnustan tyhmyyteni, mutta onko kyseessä tyttö vai poika? Poika varmaankin vai...
Samaa mietin minä. En laittaisi tällaisia epämääräisiä nimiä lapsilleni,anteeksi.
Täytyy nyt kyllä yhtyä edellisiin. Kerrassaan outoja nimiä molemmat.... :/
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Alkuperäinen kirjoittaja äiti täälläkin:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Nobody:Ekaks tunnustan tyhmyyteni, mutta onko kyseessä tyttö vai poika? Poika varmaankin vai...
Täytyy nyt kyllä yhtyä edellisiin. Kerrassaan outoja nimiä molemmat.... :/
..jonon jatkoksi.