U
uusavuton
Vieras
Niin, pitääkö mun kostuttaa sitä torttupohjaa jollain, vai lykkäänkö sen vaahtoutuvan vanillan siihen vaan ja ladon mansikat päälle? ja that'it?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Miuski harmaana:Kyllä kostuttaisin mehulla tai maidolla, koskapa on aika kuiva kumipohja se valmis systeemi..
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Kaada se vanilla suoraan purkista siihen tortun päälle´ja marjat siihen päälle suoraan.
Sitten heilautat kakkua pari kertaa niin vanilla on vatkautunut, ja samalla ehtinyt kostuttaa kakkupohjan ennen kuin on vaahtoutunut.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:eli jos vieraat tulee 4 aikaan ja tekisin sen jo nyt niin ei tarttis kostuttaa?? Vitsit, kylläpä yksi torttu tekee elämästä vaikeaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:eli jos vieraat tulee 4 aikaan ja tekisin sen jo nyt niin ei tarttis kostuttaa?? Vitsit, kylläpä yksi torttu tekee elämästä vaikeaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja ap:eli jos vieraat tulee 4 aikaan ja tekisin sen jo nyt niin ei tarttis kostuttaa?? Vitsit, kylläpä yksi torttu tekee elämästä vaikeaa![]()
Ei tosiaan kyllä toi vaahto kostuta riittävästi versinkaan tuossa ajassa. Ehdottomasti valmispohja kostutettava on niin kuivaa...
Alkuperäinen kirjoittaja .:Mun mielestä pahimpia mokia mitä täytekakunkin kanssa voi tehdä on se, että se on kuivaa...
Alkuperäinen kirjoittaja .:Mun mielestä pahimpia mokia mitä täytekakunkin kanssa voi tehdä on se, että se on kuivaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Huom harmaana:Jätä se kammottava valmispohja tarjoilematta kokonaan...
Älä pilaa hyviä mansikoita.