Auttakaas nyt, paljonko vaihtaisit rahaa tälle matkalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chorizo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vähän vois tietysti varata myös noihin museoihin tms., kulkemiseen ei tarvitse.

Saako kysyä miten aiot kulkea paikasta toiseen? :) Jotkut museot ovat ilmaisia, jotkut suht kalliitakin. Mutta paljon pääsee näkemään ihan vain kulkemalla paikasta toiseen. Sellainen vuorokausilippu on kyllä kätevä, voi hypätä bussiin tai metroon, jos jalkoja väsyttää.

Millaisissa paikoissa ajattelit syödä, pitääkö kaikki ateriat syödä ns ulkona? Kirjo on niin laaja, ettei oikein voi arvioida, paljonko menee rahaa, jollei tiedä tarkemmin.

Tuskin enempää kuin kolmella sadalla eurolla. Nyt eletään vuotta 2012 ja rahaa voi nostaa myös ulkomailla ja luotto- ja debitkorteilla voi maksaa lähes missä tahansa myös. En ainakaan itse viitsi ikinä kantaa isoja summia käteistä mukana missään, siinä on omat riskinsä.

Mä nostin aina automaatilta noin päivän tarpeen verran. Mutta mulla meni samanpituisella Lontoonreissulla rahaa noin 1000e. Ruokineen, matkoineen, shoppailuineen ja kierroksinen eri nähtävyyksissä.
Ihanaa matkaa! Loistavan lomakohteen oeltte valinneet! Mun pitää päästä joskus uudelleen Lontooseen.

[QUOTE="vieras";26755405]Lähteeelö olympilaisten aikaan?
Hinnat ovat kallliimmat, joten antaisin ihan reilusti, ellei ole nosto mahdollisuutta.[/QUOTE]

Joo mennään ja kisoja mennään kans katsomaan.
Aattelin kans et on nyt kalliimpaa. Hmm vaikeaa just siks kun ei huvittais kantaa paljoa käteistä, mutta ei uskalla kortinkaan varaan jättää. Kisapaikoilla ei mun kortit edes käy (vain käteinen ja Visa).

Jos mulla ois 400-500£ ja saman verran tilillä, sen luulis riittävän??

[QUOTE="vieras";26755303]Saako kysyä miten aiot kulkea paikasta toiseen? :) Jotkut museot ovat ilmaisia, jotkut suht kalliitakin. Mutta paljon pääsee näkemään ihan vain kulkemalla paikasta toiseen. Sellainen vuorokausilippu on kyllä kätevä, voi hypätä bussiin tai metroon, jos jalkoja väsyttää.

Millaisissa paikoissa ajattelit syödä, pitääkö kaikki ateriat syödä ns ulkona? Kirjo on niin laaja, ettei oikein voi arvioida, paljonko menee rahaa, jollei tiedä tarkemmin.[/QUOTE]

Kisalippujen mukana tuli jonkinlainen "Game Travel"-card joka käsittää mun ymmärryksen mukaan kaikki zonet :)

Syödään joka päivä ulkona (2 henkeä siis).

Yhteistyössä