Auttakaas nyt mua... Mimmoisia hääkoristeita kannattas ostaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bullmastiffi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bullmastiffi

Aktiivinen jäsen
23.01.2007
2 303
1
36
siis mä en ole koskaan ollut kenenkään häissä ja nyt olisi omat suunnitteilla ja olen pihalla kun lumiukko mimmoisia pitäs olla...

mahdollisimman yksinkertaista,edullista ja kaunista....
Mutta mimmoista??

Kannattaa katsoa sillä silmällä että on jotain jota voi uusiokäyttää myöhemmin, tai myydä pois. Ei kai siinä muuten mitään tarvitse ajatella, kuin että on oman maun mukainen. Kannattaa valita 1-3 väriä ja niiden pohjalta lähteä miettimään ja suunnittelemaan.

Meillä on luonnonkukkia,kiviä,käpyjä ja koivuja, tulee myös kukkakaupasta pari asetelmaa,ja ruusuköynnöksiä :) eivät maksaneet paljoa. www.naimisiin.info on hyvä paikka alottaa ja sieltälöytyy käytettynä hyvin tavaraa kuhan on nopea ;)

Meillä oli peilinpalat, niiden päällä luonnonkiviä ja kaks pientä kynttilää. Kivet jatku "purona" toiseen asetelmaan. Sellainen luonto-teema kaiken kaikkiaan. Kaunis oli ja halpakin.. Nyt olen lainaillut peilinpaloja muillekin. Lisäksi oli ruokapöydässä ja juomapöydässä kukka-asetelmat.

Alkuperäinen kirjoittaja marceille:
Meillä oli peilinpalat, niiden päällä luonnonkiviä ja kaks pientä kynttilää. Kivet jatku "purona" toiseen asetelmaan. Sellainen luonto-teema kaiken kaikkiaan. Kaunis oli ja halpakin.. Nyt olen lainaillut peilinpaloja muillekin. Lisäksi oli ruokapöydässä ja juomapöydässä kukka-asetelmat.

oisko sulla kuvaa? =) kuulostaa just hyvältä :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Bullmastiffi:
Voi,että ku en mä tiiä koko teemaa... :D
Pitääkö sellainen olla??? väreinä olen ajatellut valkoista,kultaa ja viininpunaista...

onko ihan passelit värit??? minusta kyllä on..

tavalliset ja suositut värit, eli siitä päätellen ihan ookoo väriteema =)

Yhteistyössä