M
molly harmaana
Vieras
tuossa laskeskelin että nyt seuraavan kahen viikon aikana hoidon tarve olis 41h15min. mutta miten se katotaan että riittääkö puolipäivänen hoito; viikko tuntimäärästä vai päivittäisestä hoidon ajasta...?