Auttakaas nyt:kokopäivä hoito vai puolipäivänen hoito

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja molly harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

molly harmaana

Vieras
tuossa laskeskelin että nyt seuraavan kahen viikon aikana hoidon tarve olis 41h15min. mutta miten se katotaan että riittääkö puolipäivänen hoito; viikko tuntimäärästä vai päivittäisestä hoidon ajasta...?
 
On varmaan kuntakohtainen asia, meillä osapäivähoito on max 5 tuntia/päivä. Ja mikäli 5 tuntia ylittyy yhtenäkään päivänä menee ko kuulta täysi maksu.
Lisäksi meillä muutokset hoitoaikoihin (puolipäiväinen-kokopäiväinen) täytyy tehdä vähintää 2 kuukaudeksi kerralla.

Eli kysy oman kuntasi käytäntö.
 

Yhteistyössä