Auttakaas nyt, haluan tatuoinnin lapsiin liittyen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iipunen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

iipunen

Jäsen
23.04.2011
858
0
16
Ei nimiä, ei jalan/käden/naaman kuvia, vaan jotain erillaista. Kaksi on lasta, joista haluaisin jonkunlaisen "kunnianosoituksen" iholleni. Oon kuullut, että kuukausille ja jopa päiville on olemassa omat kukkansa, että olisiko tuossa jotain ideaa? Eli syntymäpäivät noilla kukilla "kirjoitettuna" tai jotain sinne päin. Tykkään myös näistä köynnöstatuoinneista, joten jotain sellastakin siinä ehkä voisi olla =) Mutta mikään ei ole varmaa... Miten mä löydän noi kukkajututkin?? Oon tosi huono englannissa ja suomenkielellä en niistä löydä mitään, mutta saa muitakin symboleja päiville/nimille/kirjaimille ehdottaa =)

Mut tällanen oli Googlen eka hakutulos, kuukausille omat kukat:
January Birth Flower - the Carnation or Snowdrop
February Birth Flower - the Violet or Primrose
March Birth Flower - the Jonquil (aka Daffodil or Narcissus)
April Birth Flower - the Sweet pea or Daisy
May Birth Flower - the Lily of the Valley
June Birth Flower - the Rose
July Birth Flower - the Larkspur or Water Lily
August Birth Flower - the Gladiolus or Poppy
September Birth Flower - the Aster or Morning Glory
October Birth Flower - the Calendula (Marigold)
November Birth Flower - the Chrysanthemum
December Birth Flower - the Narcissus

• Tykkää
Reactions: iipunen
Mut tällanen oli Googlen eka hakutulos, kuukausille omat kukat:
January Birth Flower - the Carnation or Snowdrop
February Birth Flower - the Violet or Primrose
March Birth Flower - the Jonquil (aka Daffodil or Narcissus)
April Birth Flower - the Sweet pea or Daisy
May Birth Flower - the Lily of the Valley
June Birth Flower - the Rose
July Birth Flower - the Larkspur or Water Lily
August Birth Flower - the Gladiolus or Poppy
September Birth Flower - the Aster or Morning Glory
October Birth Flower - the Calendula (Marigold)
November Birth Flower - the Chrysanthemum
December Birth Flower - the Narcissus

KIITOS! =) ja ihanat kukat tulikin lasten syntymäkuukausille :)

88795067_d61707dadd_m.jpg

Lily-of-the-Valley-Beautiful-Flower.jpg

Viimeksi muokattu:
Mulla on lapojen välissä kiinalainen kirjoitusmerkki "ensimmäinen poika", otettu pojan syntymän jälkeen ekana äitienpäivänä. Ekaksi tatuoinniksi aika perus, mutta nykyisellään mun mielestä aika tylsä ja turhan persoonaton. Mutta silti tykkään nimenomaan tuon ajatuksen vuoksi siitä. Jos NYT olisin ottamassa, ni miettisin jotain persoonallisempaa.
Vasemmassa nilkassa on kivellä myrskyaallon keskellä istuva merenneito, sellainen lapsenkasvoinen. Pitää sylissään simpukkaa jossa on helmi keskellä. Tytön nimi on Meri Helmi, tatuoinnin on suunnitellut tytön sylikummi ja tuo myrskyaalto kuvastaa sitä tilannetta, missä se pieni ihminen on saanut alkunsa - siitä huolimatta se merenneito istuu tyynen näköisenä. Mä rrrrakastan tätä kuvaa!

Viimeksi muokattu:
Mulla on lapojen välissä kiinalainen kirjoitusmerkki "ensimmäinen poika", otettu pojan syntymän jälkeen ekana äitienpäivänä. Ekaksi tatuoinniksi aika perus, mutta nykyisellään mun mielestä aika tylsä ja turhan persoonaton. Mutta silti tykkään nimenomaan tuon ajatuksen vuoksi siitä. Jos NYT olisin ottamassa, ni miettisin jotain persoonallisempaa.
Vasemmassa nilkassa on kivellä myrskyaallon keskellä istuva merenneito, sellainen lapsenkasvoinen. Pitää sylissään simpukkaa jossa on helmi keskellä. Tytön nimi on Meri Helmi, tatuoinnin on suunnitellut tytön sylikummi ja tuo myrskyaalto kuvastaa sitä tilannetta, missä se pieni ihminen on saanut alkunsa - siitä huolimatta se merenneito istuu tyynen näköisenä. Mä rrrrakastan tätä kuvaa!

siis just tuollaista ideaa haen! =) Tosi hienosti suunniteltu kyllä tuo merenneito juttu! :) Mä en vain taida keksiä yhtä hienoa juttua :/

Yhteistyössä