Auttakaas mua, tarttisin vielä yhden tarjottavan synttäreille!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mie vaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mie vaan"

Vieras
Pojan 1vee synttärit kyseessä. Keittoa ja sämpylöitä alkuun, ja kahvin kanssa on täytekakku, valkosuklaa-mango hyydykekakku ja sit kekejä, karkkia yms. Mut haluaisin vielä yhden makean tarjottavan. Pää vaan lyö tyhjää... Sais olla erilainen ku nuo kaks muuta.
Kiitti vinkeistä etukäteen jo =)

Jos on ruokakin, niin ei tarvi ainakaan lisää makeata - vähän eri asia, jos olisi kahvipöytä, siinä voisi sitten olla useampi sortti makeaa ja suolaista. Mutta Ei kai kukaan keiton päälle jaksa montaa kakkupalaa vetää.

Jos on ruokakin, niin ei tarvi ainakaan lisää makeata - vähän eri asia, jos olisi kahvipöytä, siinä voisi sitten olla useampi sortti makeaa ja suolaista. Mutta Ei kai kukaan keiton päälle jaksa montaa kakkupalaa vetää.

Meille tulee vieraita yli 40, niin ajattelin, että ei tarvisi yhtä sorttia tehdä isoa satsia. Jos tekis kolmea makeeta "normimäärät", niin siitä riittäis kaikille. :)

[QUOTE="mie vaan";23620934]Meille tulee vieraita yli 40, niin ajattelin, että ei tarvisi yhtä sorttia tehdä isoa satsia. Jos tekis kolmea makeeta "normimäärät", niin siitä riittäis kaikille. :)[/QUOTE]

Eka lapsi? 40 vierasta yksivuotissynttäreille? anteeksi, mutta minnuu jotenkin naurattaa!

[QUOTE="myö";23621154]Eka lapsi? 40 vierasta yksivuotissynttäreille? anteeksi, mutta minnuu jotenkin naurattaa![/QUOTE]

Onkos tuo sitten paljon vai vähän?

Meillä joka hemmetin kissanristiäisissä on ton verran poppoota(jos ei enemmänki).
Lapsia n.20
Tosin aina ei pääse kaikki paikalle.

[QUOTE="myö";23621154]Eka lapsi? 40 vierasta yksivuotissynttäreille? anteeksi, mutta minnuu jotenkin naurattaa![/QUOTE]

No meil on mulla ja miehellä molemmilla monta sisarusta ja heillä monta lasta. Siihen päälle mummut, vaarit, kummit ja muutamat vauva-kaverit. Äkkiä siitä tulee =)

[QUOTE="mie vaan";23621185]No meil on mulla ja miehellä molemmilla monta sisarusta ja heillä monta lasta. Siihen päälle mummut, vaarit, kummit ja muutamat vauva-kaverit. Äkkiä siitä tulee =)[/QUOTE]

Ja hän on toinen lapsemme :)

Mullaki alkoi hymyilyttämään tämä 1-v synttäreiden vakavuus... ;)

Tee sitruunakakku, se on pirteä pääsiäisen aikaan ja eroaa noista muista. Jos kakku tuntuu tylsältä, niin leivo taikina muffinsseiksi, monet lapset pitävät niistä enemmän, syytä en tiedä.

Ja totta ihmeessä keiton jälkeen pitää jotain makeaa olla.

[QUOTE="mie vaan";23620924]Ihanko totta? Mä ajattelin, että kunnon keittoruuan jälkeen tekis mieli vain makeaa kahvin kanssa... Mitä mieltä muut on?[/QUOTE]

Mä söisin noista makeista vaan sitä valkosuklaamangojuttua ja todellakin kaipaisin jotain suolaistakin kahvi pöytään (joku piirakka, niitä kun tekee helposti pellillisen).

Meillä menee aina paremmin suolaiset kun makeat. Joten makeeta on muutamaa ja sitten suolasiin satsaan enemmän.