Auttakaas mua! Mp3:sta

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Eli miten se nyt sit toimii? Mistä siihen ladataan musiikkia? Voiko siihen esim. ladata jonkun oman levyn? Saako mistään netistä ilmaiseksi musaa vai pitääkö ostaa?

Koneelta lataan, koneelle ne taas tulee levyiltä tai tuolta: http://www.poimuri.fi
Mä en tosin suosi levyiltä tulevia koska ne on aina isompia tiedostoja, joten vievät enemmän tilaa. Enkä osaa/jaksa edes opetella niiden kääntämistä mp3-muotoon.

Hanki iPod, niin ei tarvitse miettiä. Se toimii vain iTunes-ohjelmalla, jota on helppo käyttää, kunhan vain tajuaa, että mitä eroa on musiikkikirjastolla ja soittolistoilla. Kaikki omistamansa levyt (kopiosuojattuja lukuunottamatta) on helppoa laittaa koneelle sillä ohjelmalla ja nettikaupasta voi ostaa lisää.

Minä oon niin tyhmä etten saa musiikkia ladattua. Eli miten siis saan tuolta omista musiikkitiedostoista ladattua biisejä mp 3 soittimeen?? Kun ei siellä ole mitään muuta kuin ne sinne tallennetut biisit/levyt??

häh
Alkuperäinen kirjoittaja kettuli:
toivoisin että joku voisi neuvoa, kun eilen jo tätä järkeilin enkä onnistunut, nyt olis taas soitin kiinnitettynä koneeseen, sen verran minäkin tajuan :kieh:
No löytyykö se soitin kun menet "oma tietokone"-kohtaan?

vieras
Onko ne sun biisit niin kuin wma-tiedostoja (w mediapalyer)? Itse teen tosiaan niin, että siirrän musan iPodille, kun en muuten osaa mp3:ksi muutta. Ja tietysti netistä latailen mp3 muodossa.

häh
No ei, sitä tässä ihmettelinkin kun ohjeeksi sain vain valita sen soittimien, mutta mitään ei löydy. Olen ihan uupelo näissä asioissa ja mieskin on töissä...
Mikä soitin? Ei siis kone tunnista kun liität soittimen ohjeen mukaisesti koneeseen?

No mutta kun en nyt edes löydä koko laitetta jolle ne voisin siirtää, olivat missä muodossa hyvänsä. Hitto, vatuttaa olöla tällainen tollikka kaiken tekniikan kanssa. Ja ei tuossa tullut yhtään suomensanaa mukana kun vehkeen ostin. Merkki on sandisk sansa.

häh
No mutta kun en nyt edes löydä koko laitetta jolle ne voisin siirtää, olivat missä muodossa hyvänsä. Hitto, vatuttaa olöla tällainen tollikka kaiken tekniikan kanssa. Ja ei tuossa tullut yhtään suomensanaa mukana kun vehkeen ostin. Merkki on sandisk sansa.
No mulla sama kone. Siinä pitäisi olla usb-piuha mukana jolla liität koneeseen!?

häh
Ja asennuslevykkeellä on suomenkieliset ohjeet pdf-tiedostona. Mikä tietokone sulla on?

häh
Kyllä, uskokaa tai älkää niin olen sen sillä usb liittimellä saanut jo koneeseen kiinni :LOL: Mutta onko se oikeassa reiässä, siitähän taas en tiedä mitään.
Mulla ei kans miniläppäri sitä tunnista koska myllyn koko ei riitä, sillä yritin kysyä millanen TIETOKONE sulla on??

häh
Ajattelin että se levy nyt vaan on joku joutavanpäiväinen mainosjuttu. No hitto, kannattaa varmaan nyt ensin lukea sitten ne ohjeet läpi. kiitos tähän asti.
Se ohje kandee tallentaa sieltä levyltä koneelle niin löytyy sit aina koneelta valmiina. Tosiaan ainakin Sansa clip- ämppäri vaatii intel pentium-prosessorin vähintään että toimii!

Tiedättekö mitä. Voitteko kuvitella kuinka tollo olen. Ihmettelin kun ei tuo ala edes lataamaan, kunnes huomasin ETTEI USB liitin ollut perillä asti soittimessa. Kyllä näin tampio minä olen. Kyllä se vehje nyt löytyy täältä koneelta. ARGH!!!

häh
Tiedättekö mitä. Voitteko kuvitella kuinka tollo olen. Ihmettelin kun ei tuo ala edes lataamaan, kunnes huomasin ETTEI USB liitin ollut perillä asti soittimessa. Kyllä näin tampio minä olen. Kyllä se vehje nyt löytyy täältä koneelta. ARGH!!!
No sitähän minäkin. Sitten voit siirrellä vaikka ihan vetämällä tai kopio-liitä-toiminnalla kappaleita/levyjä soittimeen.

Yhteistyössä