Täysin aivoton kyselee mp3 soittimesta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

???

Vieras
Joo... tiedän siis olevani tekniikan kehityksessä ihan pihalla, mut jos mulla on mp3 soitin, ni miten minä siihen saan sitä musiikkia? Tietsikalta joo, mut pitääkö ne mistä siihen ladata ja maksaako se? Ja tartteeko olla joku erillinen ohjelma? Ja käykö se soitin ihan jokaiseen tietsikkaan?

No mun mp3 pistetään sellasella piuhalla tietsikkaan, ja tiesikalla olevaa musiikkia ladataan, musiikkia koneelle saa vaikka lataamalla omalta cd-levyltään sitä. Sun mp3 toimii varmaankin kutakuinkin samalla tavallla.

Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Joo... tiedän siis olevani tekniikan kehityksessä ihan pihalla, mut jos mulla on mp3 soitin, ni miten minä siihen saan sitä musiikkia? Tietsikalta joo, mut pitääkö ne mistä siihen ladata ja maksaako se? Ja tartteeko olla joku erillinen ohjelma? Ja käykö se soitin ihan jokaiseen tietsikkaan?

musiikin lataaminen netistä maksaa juu. mp3:n kun tuikkaa koneen usb-porttiin niin koneen pitäis tunnistaa se. soitin tuskin käy ihan jokaiseen tietsikkaan, riippuu iästä. onko sulla ketään joka tulis neuvomaan? jos et oikeasti osaa toimia koneen ja mp3:n kanssa, niin voi olla aika tuskaista hommaa..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ???:

musiikin lataaminen netistä maksaa juu. mp3:n kun tuikkaa koneen usb-porttiin niin koneen pitäis tunnistaa se. soitin tuskin käy ihan jokaiseen tietsikkaan, riippuu iästä. onko sulla ketään joka tulis neuvomaan? jos et oikeasti osaa toimia koneen ja mp3:n kanssa, niin voi olla aika tuskaista hommaa..

Kiitän vastauksista ja jatkokyssäriä seuraa.... Mistä sitä musaa kandeis ladata ja paljonko yks kappale maksaa? Ja toisekseen kuinka se sit maksetaan? Ihan hävettää täät tietämättömyyteni, mut onneks on kaksplussa!!! =)

Ja voithan toki ladata ilmaiseksi olemassa olevilta levyiltäsi, kun ensin vain lataat ne koneelle!!
Minkä merkkinen soitin? Ihan kaikki ei käy kaikkiin nykykoneisiinkaan, esim. sansaclip ei toimi miniläppärissä.

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ja kysyn vielä, et voiko niitä biisejä youtubesta ladata?

voi mutta tuskin osaat

Tää on nyt kouluttanut itteensä aikasta paljon ton mp3-soittimen suhteen ja biisejä olen saanut sinne ladattua ihan ite, mutta.... youtubesta en oo saanu toimivaa biisiä ku yhden ladattua, vixyn kautta... (joku neuvoi sieltä ladata) ... eli sinä, joka epäilit etten osaa ni voisitko lyhykäisyydessään kertoa miten sais?

Yhteistyössä