B
Banaani
Vieras
Loukkaannuin todella paljon, kun kaveri kuittaili mulle siitä, että mun ei tarvitse mennä töihin, kun lapseni saa vammaistukea ja olen töissä koko ajan lapseni omaishoitajana. Miehenikin toiveesta jään kotiin, jotta hän saa keskittyä uraansa. Ja todellakin mun toive, jos en haluaisi jäädä, ei tarvitse, ja aina voi muuttaa mielensä ja lähteä työnhakuun jos saamme lapsen hoidon järjestettyä.
Mieheni loukkaantui ihan hirveästi myös, hänkin tunsi kaverini. Miksi ihmeessä kukaan ajattelee näin ihmisistä, jotka saavat tukea erityislapsen hoitoon? Vaikea ymmärtää.
Tämäkin siis tuli esiin riidan aikana, mutta tämä oli täysin anteeksiantamatonta ajattelua ihmiseltä, jonka piti olla kaveri ja luotettava.
Mieheni loukkaantui ihan hirveästi myös, hänkin tunsi kaverini. Miksi ihmeessä kukaan ajattelee näin ihmisistä, jotka saavat tukea erityislapsen hoitoon? Vaikea ymmärtää.
Tämäkin siis tuli esiin riidan aikana, mutta tämä oli täysin anteeksiantamatonta ajattelua ihmiseltä, jonka piti olla kaveri ja luotettava.