auttakaas mua, 104 senttisen toppahaalarin tarvitsijat :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nytkypylly
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
juu, mullakin tuo ruskea-vaaleanpunainen jo tursuu korvista :D ja muutenkin meillä tykätään selkeistä kirkkaista väreistä, joten tää on sen mukaan valkattu =) voi kun löytyisi joku ketä tykkäisi myös ja olisi sopivan kokoinen :D

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
juu, mullakin tuo ruskea-vaaleanpunainen jo tursuu korvista :D ja muutenkin meillä tykätään selkeistä kirkkaista väreistä, joten tää on sen mukaan valkattu =) voi kun löytyisi joku ketä tykkäisi myös ja olisi sopivan kokoinen :D

Mistäs muuten ostit tuon? Ollaan vissiin samasta kaupungista, ja voisin myös käväistä ostoksilla syksymmällä, jos löytyisi jotain muutakin kuin tota ikuista vaaleanpuna-ruskeaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:

Mistäs muuten ostit tuon? Ollaan vissiin samasta kaupungista, ja voisin myös käväistä ostoksilla syksymmällä, jos löytyisi jotain muutakin kuin tota ikuista vaaleanpuna-ruskeaa :D

Oikeestiko ollaan :D hassua! Mut siis sehän tässä on se ongelma, että mä tilasin tämän suoraan Tanskasta, joten palautus tulisi turhan kalliiksi.. joten koitan nyt löytää tälle ostajan kumminkin =)

minkä ikäselle toi haalari oli pieni?
mietin tässä että mahtuisko koko talven meidän joulukuussa 3vuotta täyttävälle...?

mä ainaki tykkäsin paljon tosta =) onneksi kaikilla ei ole sama maku,ois hirveetä ku päiväkodin pihallaki kaikki olis samanlaisissa vaatteissa :D

riippuu lapsen koosta, pienenhetken! mitä kokoa sun lapsi käyttää sisävaatteissa? meillä sisävaatteissa käytössä jo 104, lapsi n.101cm pitkä.. ja luulen, ettei mahdu koko talvea.. voi kun teillä olisi vähän pikkuisempi?? en oikeasti tiedä mitä olen hätäistyksissäni ajatellut, kun tän tilasin, mutta ihastuin siihen ensi silmäyksellä :D

Yhteistyössä