Auttakaas aloittelijaa luomivärijutuissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Olen yleensä käyttänyt ruskean sävyisiä luomivärejä, jos jotain olen käyttänyt. Tänään päätin kesän kunniaksi repäistä, ja ostin tällaisen
http://www.flickr.com/photos/ansasaraneva/3884086072/
Ostamassani luomivärissä oli vain tuo iso väri violetti. Nyt mietin, että voiko noita kaikkia värejä käyttää jotenkin eri osalla luomea, vai vain erikseen? Ja älkää nuppuset naurako tyhmälle kysymykselle, vaan auttakaa avutonta.

Ihanat värit :)
Mä tykkäisin just lilasta ja ruskeasta, mut en oo koskaan saanu niillä muuta aikaan kuin turpaan vedetyn ilmeen :D
Toki niillä saa kaunista aikaan jos osaa, mutta mä en osaa vieläkään...
Ostin huvikseni H&M.stä Hello Kitty - luomivärit ja hiukan pirteitähän ne on, mutta näyttää amatöörilläkin paremmalta kuin ruskeat jne :D

vaalein silmän sisänurkkaan, tummanviolettia koko liikkuvalle luomelle ja vähä varjoksi, tummin luomiväri banaanivarjostuksena (eti ohje netistä ) luomen ulkonurkasta luomen vakoon.. u know? :)

vaaleinta keskelle luomea ja silmänurkkaan (nenän pieleen), tummempia sitten häivyttäen ulkonurkkaa kohti ja luomivakoon. Sitten häivytystä kulmaluuta kohti. Tälleen pikaisesti ja ylsinkertaisesti. :)

Ton tummimman laitat ulkonurkkaan niin että keskelle jää vaalealle tilaa eli ripsien luo ja taas siihen silmätaipeeseen ja keskelle laitat sitä vaaleinta ja sisänurkkaan sitä punasempaa.

Linkkiä en vielä katsonut, mutta ymmärsinkö oikein, että tuo ruskea siis ulkonurkkaan/luomivakoon ja keskelle violettia ja vaaleaa sitten sisänurkkaan. Eli siis tuota violettia haluan nyt ehdottomasti kokeilla, kun en ole käyttänyt aiemmin. Mutta kokeilenpa tässä sitten ihan yksikseni miltä näyttää, ja hirviääkö lähteä ihmisten ilmoille moisilla silmillä...

Yhteistyössä