Auttakaas 80-vuotislahjan kanssa....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NannaIhana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja toinen vinkki:
Mites ois hieronta, jalkahoito tai muu kauneushoito? Vanhemmat ihmiset harvoin raaskii itse tuollaisia ostella.

Eiii se mee tollasiin :D :D Sillä meni viimekskin jalkahoitolahjakortti umpeen kun se ei voinu mennä ilman sukkahousuja hameen kans :whistle:

Kun siis se kielsi kaikki lahjat.. Mut mäpä en periks anna :saint: :D

Sit mietin sille talvi crocseja.. kun se kulkee Ainoissansa kesät talvet (märällä ilmalla se laittaa vaan muovipussit jalkoihin ettei ne kastu) :whistle:

Mut onks ne liian jotenkin "isot ja leveet" vanhalle ihmiselle?

Itse olisin halunnut crocsit, mutta mulle ne oli liian leveät. Vanhemmiten jalkapöytä laskeutuu, joten kaipa jalkakin siis levenee. Mites ois, jos antaisit mummullesi itsetehdyn lahjakortin, jossa lupaat viedä hänet syömään ja vaikka elokuviin kanssasi tms.

Kori, missä on crocsit, joku herkku mistä tykkää, iloinen kukkakimppu, runokirja, joku muu kirja tai lehti mistä tykkää, albumi missä perheen kuvia, lasten piirustuksia. Joku tällainen missä on kaikkea kivaa ja jonka parissa menee hetki ihmetellessä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kori, missä on crocsit, joku herkku mistä tykkää, iloinen kukkakimppu, runokirja, joku muu kirja tai lehti mistä tykkää, albumi missä perheen kuvia, lasten piirustuksia. Joku tällainen missä on kaikkea kivaa ja jonka parissa menee hetki ihmetellessä.

Hyvä idea mut tässä on ihan liikaa kaikkea, se saa hermoromahduksen ;)

Yhteistyössä