Auttakaapas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hv
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hv

Vieras
Sain kuulla järkyttäviä uutisia miehestäni viikonloppuna ja se oli viimeinen naula arkkuun. Nyt minä olen ihan kusessa, kun palkkapäiväni on perjantaina, ja tilini on tulossa yhteiselle tilille, mistä mieheni saa rahat käsiinsä! Voinko soittaa pankkiin huomenna ja voiko ne kääntää sen rahan jotenkin minun toiselle tililleni? Joka on myös samassa pankissa.

Muuten en saa turvattua lasteni ja itseni pärjäämistä.

Sinun tulisi käydä avaamassa uus tili, jollei ole toista tiliä jolle palkkasi voisit ohjata. Ja palkanlaskentaan tietysti pitää ottaa yhteyttä ja ilmoittaa uusi tilinumero.

Sain kuulla järkyttäviä uutisia miehestäni viikonloppuna ja se oli viimeinen naula arkkuun. Nyt minä olen ihan kusessa, kun palkkapäiväni on perjantaina, ja tilini on tulossa yhteiselle tilille, mistä mieheni saa rahat käsiinsä! Voinko soittaa pankkiin huomenna ja voiko ne kääntää sen rahan jotenkin minun toiselle tililleni? Joka on myös samassa pankissa.

Sulla siis on toinen tili jo ? Ota yhteys heti tiistaina palkanlaskijaan ja pyydä maksamaan palkka tälle siun toiselle tilille.Kai se on sitten siun henkilökohtainen tili,eikä miehellä ole käyttöoikeutta siihen tiliin?
Tsemppiä :hug:

Siis toki vaihdan palkanlaskijalle tilinumeroni, mutta eihän se enään tämän kuun tiliin ehdi?? Vai ehtiikö jos soitan huomenna? Eikö ne palkat oo menny jo maksuun?

Kyttäät tiliä koska rahat tulee ja välittömästi siirrät ne netin kautta toiselle tilille..

Siis toki vaihdan palkanlaskijalle tilinumeroni, mutta eihän se enään tämän kuun tiliin ehdi?? Vai ehtiikö jos soitan huomenna? Eikö ne palkat oo menny jo maksuun?
Soita palkanlaskijalle ja kysy,jos ei ehdi,niin heti kun palkka on yhteisellä tilillä,siirät nettipankissa rahat toiselle henkilökohtaiselle tilillesi.

Yhteistyössä