Joulukuussa loppuu kuopuksen äitiysloma. Haen nyt syksyn haussa kouluun, joka alkaisi tammikuussa. Jos kouluun pääsen niin mies voisi olla lasten kanssa päivät kotona, lapset eivät menisi siis hoitoon. Eli heistä saataisiin se kotihoidontuki. Pitääkö johonkin tehdä selvitys, kuka lasten kanssa on? Minne tilille tuki tulisi, voiko edelleen tulla mun tilille?
Jos tulee suoraan mun tilille niin saanko nostaa samaan aikaan opintotukea? En osaa yhtään sanoa, paljonko toi kotihoidontuki sitten tulee olemaan kahdesta lapsesta... En varmaan niiden lisäksi sitten saa asumistukea tai onko se nyt sitten asumislisää... Vai pitäiskö sen tuen mennä sitten miehen tilille...
Kauheen vaikeita nää tukiasiat
Kaikki selviäis varmaan kelaan soittamalla, mutta en nyt jaksa, kun tämä ei ihan vielä ole ajankohtainen, pääsenköhän edes kouluunkaan... Mut mietinpä tälläsiä tällä kertaa.
Olis kiva, jos joku vois vähän selventää :flower:
Jos tulee suoraan mun tilille niin saanko nostaa samaan aikaan opintotukea? En osaa yhtään sanoa, paljonko toi kotihoidontuki sitten tulee olemaan kahdesta lapsesta... En varmaan niiden lisäksi sitten saa asumistukea tai onko se nyt sitten asumislisää... Vai pitäiskö sen tuen mennä sitten miehen tilille...
Kauheen vaikeita nää tukiasiat
Olis kiva, jos joku vois vähän selventää :flower: